Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Voorgroei en overzetten. 12 of nog even 18?
Collapse
X
-
Re: Voorgroei en overzetten. 12 of nog even 18?
Omdat we alleen iets kunnen zeggen bij een volledig beeld van je plant, wat we niet zien kunnen we niet beoordelen.
Je kan trouwens een hele kweek op 12/12 doen, je plantjes blijven dan alleen heel klein.
Dus......., hoe zit het met de foto's?Handen in de lucht en groeten aan je tante...
Comment
-
'ergens ter voorgroei gezet'.. Als dat ergens buiten is, dan ben je nog wel een paar weken bezig om alle beestjes eruit te krijgen.
Anderhalve week oude planten hoeven geen voeding, wortelstimulator vind ik onzin.
Ook is het wel handig om minstens 3 weken voor te groeien. Maar zonder foto's kunnen we weinig idd.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post'ergens ter voorgroei gezet'.. Als dat ergens buiten is, dan ben je nog wel een paar weken bezig om alle beestjes eruit te krijgen.
Anderhalve week oude planten hoeven geen voeding, wortelstimulator vind ik onzin.
Ook is het wel handig om minstens 3 weken voor te groeien. Maar zonder foto's kunnen we weinig idd.
Ik vind ze nog wat aan de kleine kant (10cm/12cm) dus heb het klokje voor de komende week nog even op 18 staan. Nog even wat attributen halen snel en dan ga ik even kijken hoe dat lukt met de foto's.
Comment
Comment