Beste leden
Ik heb een Secret Jardin Led kweektent gehaald met de afmeting 90x90x170
Nou was het opzetten van de tent en aansluiten van de lamp uiteraard een eitje.
Totdat ik bij aansluiten van de filter/fan kwam.
Ik weet dus totaal niet hoe hij werkt of aangesluiten wordt, elektrisch, passief etc.
Het betreft de koolstof filter zelf, een kleine losse fan (buis zuiger ?!) met geen schijnbare ingang voor stroom of dergelijke ), luchtslang en een elektra kabel met 2 open eindes.
De Led lamp heeft ventilatie van zichzelf en nu mijn zaadjes pas ontkiemd zijn is mijn filter nog niet echt nodig maar binnenkort dus wel.
Ik heb de meest logische aansluiting gedaan en dat is de luchtslang op de fan, die vastgetaped aan elkaar.
En vervolgens past die op de filter zelf. Het hele geheel lijkt dan ok alleen weet ik niet echt het nut van de fan aangezien hij niet draait etc.
Kwa luchtvochtigheid en temp loopt alles nu goed.
Ik zal foto's van de setup erbij zetten.
Hoofdvraag: Is de setup zo goed, zoniet hoe kan ik alles het best aansluiten ?
Ik hoop dat iemand me kan helpen !?!!
Sincerely
A beginning grower.
IMG_3775.jpgIMG_3776.jpgIMG_3774.jpgIMG_3777.jpg
Ik heb een Secret Jardin Led kweektent gehaald met de afmeting 90x90x170
Nou was het opzetten van de tent en aansluiten van de lamp uiteraard een eitje.
Totdat ik bij aansluiten van de filter/fan kwam.
Ik weet dus totaal niet hoe hij werkt of aangesluiten wordt, elektrisch, passief etc.
Het betreft de koolstof filter zelf, een kleine losse fan (buis zuiger ?!) met geen schijnbare ingang voor stroom of dergelijke ), luchtslang en een elektra kabel met 2 open eindes.
De Led lamp heeft ventilatie van zichzelf en nu mijn zaadjes pas ontkiemd zijn is mijn filter nog niet echt nodig maar binnenkort dus wel.
Ik heb de meest logische aansluiting gedaan en dat is de luchtslang op de fan, die vastgetaped aan elkaar.
En vervolgens past die op de filter zelf. Het hele geheel lijkt dan ok alleen weet ik niet echt het nut van de fan aangezien hij niet draait etc.
Kwa luchtvochtigheid en temp loopt alles nu goed.
Ik zal foto's van de setup erbij zetten.
Hoofdvraag: Is de setup zo goed, zoniet hoe kan ik alles het best aansluiten ?
Ik hoop dat iemand me kan helpen !?!!
Sincerely
A beginning grower.
IMG_3775.jpgIMG_3776.jpgIMG_3774.jpgIMG_3777.jpg
Comment