Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help !!! Plekjes op blad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help !!! Plekjes op blad

    Korting op 420shop
    Hulp gezocht plekjes op blad,voor de rest staan de plantjes goed denk ik.ik heb me hier al suf gezocht maar weet het niet 20160224_213912.jpg 20160224_213920.jpg

    #2
    Re: Help !!! Plekjes op blad

    ja, interessante verkleuring
    ziet er in eerste instantie uit als vraatschade, andere planten daarrond hebben dat ook of zie ik dat verkeerd?
    dus welke beestjes heb je dan?

    Comment


      #3
      Re: Help !!! Plekjes op blad

      Kijk eens in de helpdesk op dit forum, daar post men normaal bladproblemen en beestjesproblemen enzo.
      Daar staat deze ook bij, het is misschien alleen wat moeilijk te vinden omdat niet iedereen een goeie titel kan verzinnen.
      Het is ook altijd fijn als je wat meer info geeft, of eigenlijk, als je alle andere info ook geeft.

      Pluspunt is dat je in ieder geval foto's hebt, helaas met HPS-licht, maar ik ga een gokje wagen.
      Dit lijkt een typisch pH probleem, of het gevolg van te lang met natte voeten staan.
      In de bladprobleemoplossers online wordt dit vooral geweten aan pH schommelingen.

      Maar misschien is het inderdaad een beestje, dan zou je wat meer foto's moeten maken, van iets dichterbij en met gewoon licht.
      Ik ga er eigenlijk van uit als iemand hier iets post dat ze eerst zelf wel even onder de bladeren kijken of er onacceptabele levensvormen voor komen, dus dat had ik al uitgesloten.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      Bezig...
      X