Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mannetje / Vrouwtje
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Re: Mannetje / Vrouwtje
Miss straks binnen ff kijken
Dat zijn early signs van het geslacht (denk ik althans).
Deze zijn nog zo microscopisch klein dat je ze met het blote oog niet kan zien.
En nu ik geinvesteerd heb ik een digitale microscoop (welke hele mooie beelden oplevert),
zou het leuk zijn de males sneller te kunnen onderscheppen.
Natuurlijk is de scoop ook handig voor ziektes, ongedierte , etc
Maar ik wil eerst jullie feedback graag alvorens ik er een paar de keel ga oversnijdenLast edited by shawya; 13 August 2012, 18:35.
Comment
-
Hey,
Bedankt voor je feedback.....
Ja hoop het ook, maar bij alle andere vrouwtjes komen er al witte haartjes uit de calyx, en daarmee dacht ik dat dit males zijn.
Miss toch beter nog een weekje wachten, alhoewel deze "mabye males" wel veel plaats en licht wegnemen van de rest.
Moeilijke beslissing
Comment
-
Yow Yow,
FYI mijn voorgevoel zat dus volledig juist!
Dus die ik dacht dat mannetjes waren blijken dit ook echt te zijn!
Dus blijkbaar was mijn theorie zo gek nog niet...
Dus zeker een aanrader om een scoop te kopen om zowel vroegtijdig het geslacht te bepalen als natuurlijk de juiste moment van de oogst te kiezen.
Zie hier foto's in bijlage van de planten waar ik van dacht dat het males waren en ook zijn.
Keerbergen-20120826-00708.jpgTremelo-20120826-00706.jpg
Comment
-
Hallo, ik vraag me af wat ik heb.
Hier foto's=
PA204079.jpgPA204081.jpgPA204084.jpgPA204085.jpgPA204086.jpgPA204087.jpgPA204088.jpg
Comment
-
hoe lang duurt de voortplanting eigenlijk??? om zaad te maken???Vraag ook wat de zaden zullen worden.M/V
En evt hoe het zal smaken.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
heb het ooit voorgehad van zaadjes.... met b52 x white widow .....er staan ook foto's van toen .... het waren goede zaden..... goeie weed..... maar weet niet meer hoelang het duurt greetz
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
dus denk eigenlijk wel dat het chance is
Comment
-
Ik heb een vraag,
Een vriend van me heeft deze zomer heel laat een paar autoflowers geplant, auto ak van dutch head shop
Die staan nu dus nog buiten in een pot, ik heb vandaag foto's gemaakt, maar die kan ik pas vanavond/morgen plaatsten
Maar nu is mijn vraag: Zitten op mannetjes planten ook thricomes?
Want ik heb ze plantjes bekeken, maar er zitten nou niet echt toppen aan ofzo, maar wel kleine deeltjes van topjes, nou jullie moeten het zelf vanavond maar zien..
Comment
Comment