Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Advanced nutrients voeding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Advanced nutrients voeding

    Korting op 420shop
    Ik heb zojuist advanced nutrients opgehaald.
    Zijn er mensen met ervaring? met deze voeding in -gebruik aarde/soil.

    Ik heb zelf de ph perfect grow micro bloom en de jungle juice grow micro bloom .... als basic voeding!

    verder heb ik gekozen voor sensi cal mag, overdrive, b52,
    voodo juice, piranha, tarantula, :o big bud, Bud Candy, bud ignitor, ....flawless finish voor de flush!

    graag zou ik willen weten.... of ik hieraan goed heb gedaan?

    en of er mensen zijn met hetzelfde is er ook daadwerkelijk verbetering bijgekomen meer haalbaar mooiere gezonde planten

    ps ik gebruik dit nu om te testen... of ik het iets vind willen jullie een verslagje van voeding lijn advanced nutrients tegen plagron terra lijn?


    Attached Files

    #2
    Mooi spul.
    Je mag wel even goed uitzoeken en schemaatjes maken waar alles voor is en wanneer je dat moet geven.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • 420growersensi
      420growersensi commented
      Editing a comment
      Dat van die foto’s met plaatsen via mijn mobiel lukt alleen de tekst nog haha blijft lastig ik zal dit weekend alles maar dan ook alles van de voeding uitleggen en een verslag maken

    #3
    Flink wat voeding precies zoals q zegt goede schema maken ik denk je wel mag opletten met zoveel addectieven
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


    • 420growersensi
      420growersensi commented
      Editing a comment
      Mooi goed om te horen.
      Dan zal het denk van het over voeden en de neem over zijn gebleven alles is verder mooi groen.
      Dat led is wel wennen met water geven. Heb ze iets te veel gegeven dus volgende iets minder geven. Snel weer kouder worden om de hps te gebruiken

    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Ik heb bijna geen verschil kwa temp zit op 21 soms 22 graden als lampen uit zijn overdag gaat de temp 1 a 2 graden naar beneden en geef ze bijna standaard zelfde tijd water ze sin de groei is inderdaad beter om ze niet te nat te laten staan

    • 420growersensi
      420growersensi commented
      Editing a comment
      Als ik met hps doe nu deze dagen en dan van 5uur avond tot 11 dan word snacht 31+ binnen word te warm..kan de afbuiging niet na buiten boren helaas dus raam op een kiertje Vandaar in deze tijd met led

    #4
    nou hier komt die dan...… alle info over de voeding die ik gebruik en hoe te gebruiken wat wanneer en hoeveel max waarde je kan geven.

    ik gebruik advanced nutriens. deze voeding komt uit Amerika als ik het goed heb of canada. en is ook echt voor onze plantjes gemaak officeel voor hydro cultuur.
    maar het werk ook uitstekend op soil en coco.
    naar mijn weet zijn er maar een handje vol winkels in nederland met dit producht.
    maar de meeste winkels en online winkels hebben niet het hele assortiment.
    ik heb bij cityplant een bezoekje gebracht die hadden alles wat ik wou plus nog meer anderen variaten.

    LET OP DIT ZIJN AANGERADEN WAARDES VAN DE FABRIEKANT PER 1 LITER WATER !!! LET ALTIJD OP MET VOEDING GEVEN LIEVER IETS TE WEINIG ALS TE VEEL VOEDING OPLOSING MIX EEN NIEW RESOVAAR WEEKELIJKS
    COCO DAGELIJKS
    AL HET ANDEREN 2/4 KEER PER WEEK

    ik heb …. gekozen voor 2 verschillende 3 part solutions. een die niet afgezuurd hoef te worden.. ph perfecht en de andere die wel afgezuurd moet worden jungle juice.

    PH PERFECT GROW MICRO BLOOM
    grow micro bloom word ten allentijden samen gebruik tijdens de groei en bloei fase.
    gebruiksaanwijzing fabriekant 1ml voor plantjes met 2setjes bladeren 2ml voor 3 setjes bladeren 4ml voor 5/6setjes

    JUNGLE JUICE GROW MICRO BLOOM
    dit geld het zelfde als de ph perfecht waardes zijn het zelfde voor jungle juice.
    vergeet niet af te zuuren.
    ik krijg maar 1 schema gevonden en die heet grow micro bloom.
    dus ik neem aan dat het voor beiden het zelfde zal zijn aangezein ze het zelfde zijn op de ph solution na

    HIER HEB IK 3 WORTELSTIMULATOREN

    VOODO JUICE
    tijdens week 1/2 van de groei en tijdens week 1/2 van de bloei max 2ml

    voordelen
    dit verbetert sterkere veilige planten, verhoging 117% wortelstel, snel groeien, beteren oogst

    PIRANHA benifical fungi
    tijdens week 1/2 van de groei en tijdens week 1/2 van de bloei max 2ml

    voordelen
    het verdedig je plant tegen. rot ziektes en stress.
    700% root mass increase bigger more potent flowers

    TARANTULA benifical microbes
    tijdens week 1/2 van de groei en tijdens week 1/2 van de bloei max 2ml

    er word aangeraden om tarantula, met piranha en voodo juice te gebruiken voor maximalen uitkomst.

    voordelen
    versnelling van groei sterkeren wortels
    het beschermd je plant,
    speciaal gekweekte micro organisme gemaakt door wetenschappers.

    B52 vitamine B
    2ml max tijdengroei week 2 tot overschakeling bloei volg dan bloei week 3 tot 8 bij 9 weken soort en een 12 week soort tot week 11 meegeven enzovoort 2ml max

    b52 verbetert de productiviteit en gezondheid van je plant
    meer bestendig tegen stress en hitte verhoog de voeding opname capaciteit van je plant.



    OVERDRIVE
    2 ml max voor opzwellen toppen
    laatste 2 weken bloei meegeven spoelen niet meetellen als week dus tot 8 weken meegeven bij 9week soortje


    BUD CANDY
    2ml max tijdens de gehelen bloei fase tot spoelen
    geef je plant de nodige suikers voor meer tricnomen en kristallatie

    BIG BUD
    week 2/4 2ml max
    het woord zeg het al toppen boost

    BUD IGNITOR
    geef je de eerste 2 weken van de bloei mee 2 ml max
    dit zorg voor met goed gebruik voor meen shoots per stam nodes per stam setje komen korter en sneller opmekaar

    SENSI CAL/MAG
    voor extra calcium of magnesium mocht het nodig zijn zeer voorzichtig gebruiken 1/2ml max


    FLAWLESS FINISH
    zorgt ervoor dat alles goed gespoelt word en schoon is verbetert de smaak en geur
    2ml per liter



    over een tijdje zal er een echt kweekverslag komen

    Comment

    Bezig...
    X