Beste kweekrebellen,
Zoals de diehard JD-ers weten ben ik nieuw in 't vak, zo niet bij deze
Ik noem het juist een 'vak' omdat er zoveel bij komt kijken als je kwaliteit wilt oogsten.
Daarom vind ik 't een vak, al denkt rasN.S.B-er Opstelten er anders over.
Goed, 't gene waar ik nu tegen aan loop is hoe ik deze voeding in de praktijk moet toepassen. Ik weet niet precies hoe ik me dat moet voorstellen.
Als je uitgaat van het voedingsschema van Biobizz ('grow', als voorbeeld) dan los je dus 1ml op in 1Liter water, en dat is dan de dosering per week. Gedurende de gehele cyclus.
Maar is dit dan berekend voor 1 plant? Dus dat 1 plant 1ml per week binnen moet krijgen.
Of is dit simpelweg berekend als dosering per hoeveelheid water, en dat je dan voedingswater geeft naar behoefte.
Dan kan 't dus zijn dat de plant geen 1ml per week krijgt.
Of moet het toch anders en denk ik te moeilijk?
Ook heb ik geen apart voedingsvat of watervat, maar gewoon een vat met water waarin voeding zit opgelost. Zonder een blumat oid.
Hierom ben ik bijvoorbeeld bang om ze te over- of onder te voeden.
Ik weet echt niet hoe ik dit moet aanpakken.
Wel heeft Weedo poop aan de knikker; planten worden geel vanaf de onderkant, groeien gebeurt de laatste dagen haast niet en de bladeren hangen slap. Maar dat terzijde.
Maar 't voedingsgebeuren kan hier eens goed mee te maken hebben.
Help gasten help
Zoals de diehard JD-ers weten ben ik nieuw in 't vak, zo niet bij deze
Ik noem het juist een 'vak' omdat er zoveel bij komt kijken als je kwaliteit wilt oogsten.
Daarom vind ik 't een vak, al denkt rasN.S.B-er Opstelten er anders over.
Goed, 't gene waar ik nu tegen aan loop is hoe ik deze voeding in de praktijk moet toepassen. Ik weet niet precies hoe ik me dat moet voorstellen.
Als je uitgaat van het voedingsschema van Biobizz ('grow', als voorbeeld) dan los je dus 1ml op in 1Liter water, en dat is dan de dosering per week. Gedurende de gehele cyclus.
Maar is dit dan berekend voor 1 plant? Dus dat 1 plant 1ml per week binnen moet krijgen.
Of is dit simpelweg berekend als dosering per hoeveelheid water, en dat je dan voedingswater geeft naar behoefte.
Dan kan 't dus zijn dat de plant geen 1ml per week krijgt.
Of moet het toch anders en denk ik te moeilijk?
Ook heb ik geen apart voedingsvat of watervat, maar gewoon een vat met water waarin voeding zit opgelost. Zonder een blumat oid.
Hierom ben ik bijvoorbeeld bang om ze te over- of onder te voeden.
Ik weet echt niet hoe ik dit moet aanpakken.
Wel heeft Weedo poop aan de knikker; planten worden geel vanaf de onderkant, groeien gebeurt de laatste dagen haast niet en de bladeren hangen slap. Maar dat terzijde.
Maar 't voedingsgebeuren kan hier eens goed mee te maken hebben.
Help gasten help
Comment