Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Sorry voor de opmerking na al die aanpassingen maar debk toch dat net nog beter kan. Het gat waar de slang doorheen gaat kan je beter op gelijke hoogte maken (hoger dus) Dit omdat die knik in de slang weerstand bied. Hierdoor moet de ventilator harder draaien en je dus meer lawaai hebt. En als je op volle toeren afzuigd minder afzuigd.
Verder netjes bezig hoor
Last edited by Dirkkkuit; 12 September 2014, 21:58.
Daar had ik al aan gedacht maar daar moet ik weer even zin voor maken, maar bedankt voor de tip
Ik merk overigens niks van resonantie nu de fan vast aan de kast zit.
Met een beetje mazzel kun je de hoogte van de planten ook wel wat controleren. Maar goed, het is altijd goed om wat extra ruimte te hebben als ze stiekem toch iets langer doorgroeien dan je gehoopt had.
Ja wordt bij de volgende run opgelost. Mogelijk zelfs de afzuiger buiten de kast als het te krap wordt.
Ik had het gat verplaatst namelijk en was dr even klaar mee.
De dunne afzuigslang wordt platgezogen door de onderdruk dus ook daar verlies, die slang ga ik nog vervangen.
Temperatuur wordt te koud in rust, soms onder de 18 graden zelfs, dus ik heb een 60watt keramische warmte lamp geplaatst in de ventilatie ruimte onder de potten. Die heb ik een poosje met de hand aan en uitgezet maar vandaag is er een temperatuur controller bijgekomen op een extra stroompunt zodat ook dat nu geautomatiseerd is.
Weedfan ik had je vraag al beantwoord, maar ik heb nog een aanvulling.
Ja het werkt goed, maar wat nog beter werkt is een "tube heater" die is groter en verdeelt de warmte beter. En er zit een thermostaat op.
Zo zien ze eruit.
Comment