Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Toen ik vanavond mijn tentje open ritste werd ik aangevallen door een wild geworde amnesia, ghehe.
De toppen zijn lekker aant dikken inmiddels en de harsproductie is op volle toeren nu.
Ik ben aan het afbouwen met de voeding. De dames krijgen nu wat vaker enkel water en de voeling maak ik wat lichter aan. In deze warme dagen start ik de dag op 50 % vermogen zodat het niet niet te plots te warm word , later. in de mensen nacht, koelt het dan wat af en kan ik naar de volle 600 wat gaan en onder de 30 graden blijven.
CIMG4662.jpgSneeuwietje heeft het hard zo pal onder de tube maarjah wel grappig om te volgen, ze maakt wel gewoon hars aan.
CIMG4664.jpgCIMG4665.jpgDe cheesberry haze buigt zich om de lampekap heen en heeft een megabud gemaakt met allerlei uitsteeksels en bulten van dubbelbloei.
CIMG4669.jpgDe Jack herrer doet het ook prima daar achter int hoekje zit ze met haar pundhooft lekker donkergroen te wezen.
Comment