Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
FWIW van de zes planten waren uiteindelijk slechts twee vrouwen. Deze twee zien er ook hetzelfde uit, duidelijk sativa blad en groei. Ik heb van beide al flink wat stekken genomen, Horktensia I en II genaamd. De mooiste wordt een blijver of misschien beide of geen een.
Dank voor het volgen en ook al houd ik geen verslagen meer bij, was dit wel het einde van het doen van verslag want de stekker is er uit.
Dat zijn fems genaamd Gorilla Banana, niet te verwarren met de Horktensia Haze kweek wat onbekend zaad was uit mijn koelkast. Komt volgens mij uit Amerika.
Even een update omtrent de Gorilla Banana zaailingen van Growers Choice. Dit is het restant van 24 zaadjes, waarbij in ogenschouw genomen dient te worden dat ik beperkt ervaring heb met zaad. De meest recente foto is van een week geleden, ondertussen heb ik de trieste er weer bovenop. Ik had de cob te gauw lager gehangen waardoor de lichtintensiteit de planten teveel werd. Twee kregen hier zo'n opdonder van dat ik ze bij de dood vandaan moest halen. Het is met die cobs in de beginfase van de kweek gauw mis. Temeer omdat ik de mijne tweedehands heb en ze nauwelijks fatsoenlijk dimbaar zijn. Derhalve laat ik de middelste op 230 watt branden en laat de planten er naartoe groeien. Vervolgens schakel ik armatuur 2 en 3 later in. Hierin werken full spectrum lampen veel beter, maar ik kon goedkoop aan cobs komen en wou ze altijd al hebben.
horkhaze1.jpghorkhaze3.jpghorkhaze2.jpg Ik maak van dit vrouwelijke zaad 24 stekken en die zullen evenals hun moeders presteren. Om dát te bewijzen zal ik af en toe een foto posten. Eerst maar eens zien of deze strain de hype wel waarmaakt. Keiharde dense toppen, immers een nakomeling van Gorilla Glue en verwant aan de sinaasappeltjes die ik altijd quack.
Had de cobs weer te gauw feller gezet. Dus nogmaals wat achterstand waarvan de dames moesten herstellen. Er brandt nu 240 watt en twee armaturen van de drie zijn aan.
Want
Wat tot de 30e dag de 3 na kleinste was van de 15
Dat is mijn gulste gever en beste pheno van de where's my bike geworden
Ze werd getopt nog altijd 90 a 100cm
De rest 140cm
Dus ik ben blij dat ik aan het eind pas ben gaan selecteren
Na dat de eerste ronde klaar was
Tuurlijk zou ik ook zijn, maar ik had slechts 2 over. Maar het was regulier zaad dus zijn de stekken net fems zonder feno verschillen. Dat is echter de Horktensia Hees, niet te verwarren met de Aapjes.
Ik heb de eerste stekken van Horktensia Haze 1 en 2 zonet geplant. Ook komt er een Sinaasappel bij om de ruimte op te vullen. Ze hebben er eerst 24 uur onder gestaan om te zien of ze het aankunnen.
Nieuwe kokos brick ingewaterd middels vloeden de Ec niet gemeten want ik vertrouw op wat ik lees en wat ik lees zijn gezonde stekken. Die krijgen steeds water uit hetzelfde vat dus wacht ik nog ff met meten. Het lijk wel bio you know....
Comment