Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Horks Fototopic 2.0

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Goedemiddag, weer even een update. Had de dames een paar dagen niet gezien maar volgens mij hebben ze me niet gemist!
    20250414_170321.jpg 20250414_170327.jpg 20250414_170123.jpg 20250414_170129.jpg 20250414_170119.jpg 20250414_170208.jpg 20250414_170136.jpg
    Mijn Fototopic 2.0

It's better to have a gun and not need it than to need a gun and not have it.

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Dank allen voor de leuke reacties! Het doet me deugd dat mijn kweek in de smaak valt!

• Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Goed bezig Hork, ziet er prima uit, prachtig veldje.

• kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Ik mis paarse tinten.

Die dames staan er goed bij!

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Dank en wees welkom!

Goedemorgen, heb het vat bijgevuld en de Ec en pH geregeld.
    20250416_091946.jpg 20250416_092006.jpg 20250416_091959.jpg 20250416_091951.jpg
    Mijn Fototopic 2.0

Comment

• NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Ziet er weer mooi uit😍

• stef273
      stef273 commented
      Editing a comment
      Mooie zee van toppen🤩

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Dank!

Er wordt vaak beweerd dat bio een betere smaak geeft, echter is dat een mythe die ontstaan is uit marketing. Want al die bio middelen die zogenaamd zorgen voor een betere smaak en weet ik allemaal wat zijn peperduur maar de plant maakt het niet uit hoe de N, de P en de K wordt aangeboden en/of waaruit die is opgebouwd. Het substraat beïnvloedt de smaak in het geheel niet, maar markering beïnvloedt de (hobby)kweker. Bio is niet beter maar hydro is schoner.

Bio kwekers houden zich bezig met bodemleven maar wietkwekers houden zich bezig met wiet.
    Mijn Fototopic 2.0

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      stafford het is zeker een mythe want ik heb bio gekweekt en de smaak is minder, de opbrengst en dan heb ik het nog niet eens over de stank.

• stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      Hork volledig met je eens,kan me prima vinden in hoe je het omschrijft dat het feiten zijn! En vaak geeft bio in de latere stadias ook nog vaker graag wat onnodige problemen mee.

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Absoluut stafford ik heb nog nooit een biologische kweek gezien waarbij je geen verbrande puntjes zag of vergeling.

De wijze waar ik op kweek kan je remote DWC noemen, remote omdat de planten niet direct in het water maar in een medium staan en dwc omdat ze vanaf de bloei voortdurend met de wortels in een volledig doorweekt medium staan. DEEP WATER CULTURE.jpg
    Benthe staat op een meme!
    Mijn Fototopic 2.0

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Oke is goed!

• Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      ike ike ike Hork

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ike? Ike Turner is allang dood volgens mij.

Nog even resumerend.

Bio vs. hydro/mineraal is een lastige discussie en al helemaal als het op verschillende manieren gerookt of gevaped wordt en/of met tabak gemengd.

Ik ben een pure bong roker dus wat ik proef is alleen de wiet. Tabak zit vol additieven die de smaak beïnvloeden en is derhalve ongeschikt om wiet mee te verontreinigen die getest wordt om mijn bevindingen te weerleggen. Dat is als een biertest ongeldig willen verklaren door sneeuwwitjes te reviewen.

Om enigszins objectief iets van elkaars smaaktesten te vinden, dienen we wel met dezelfde middelen te werken is het niet?

Wie stuurt me even een ons bio en minerale wiet van dezelfde stekken?
    Mijn Fototopic 2.0

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Gaan we ook zeker niet doen!

• Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Dus ik was in mijn vorige leven ook al een ouwe hippie, krijg nou jeuk aan mijn chakra

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Bij witte vlieg veel hars productie op het blad, maar geen hogere thc Highrider .

Goedemiddag daar zijn we weer!
    20250417_162016.jpg 20250417_161943.jpg 20250417_161950.jpg
    Mijn Fototopic 2.0

Comment

• PH donner
      PH donner commented
      Editing a comment
      Wat is die merk van die grass swa? Heb gemist wat er staat jongeh

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Wederom S.O.G.

Goedemorgen, was laat gisteren maar die slaap zijn we kwijt!

20250420_095609.jpg 20250420_095657.jpg 20250420_095733.jpg 20250420_095652.jpg 20250420_095617.jpg
    Mijn Fototopic 2.0

Comment

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Wat zit er eigenlijk onder het bladerdek/net? Zitten daar ook nog (ijshash?)toppen? Foto?

• Bobledsgrow
      Bobledsgrow commented
      Editing a comment
      @Takketoellie
      Zover ik kon herinneren heeft hork de onderkanten niet gesnoeid
      Dus onder het bladerdek zit ook nog

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ik heb inderdaad niets gesnoeid onderin. Foto's volgen.

Even een kijkje onder het bladerdek waar je door het blad de planten niet ziet.
    20250421_094453.jpg 20250421_094456.jpg 20250421_094513.jpg
    Mijn Fototopic 2.0

Comment

• Italiano
      Italiano commented
      Editing a comment
      haha

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Potverdorie dat soort leraressen liet me smachten in de bus op weg naar mijn ruk hok.

• Grow Co
      Grow Co commented
      Editing a comment
      Voorhuid joggen vind ik wel n mooie benaming voor de fysieke versie van aftrekken

Een goedemiddag

20250422_164645.jpg 20250422_164629.jpg 20250422_164650.jpg 20250422_164830.jpg 20250422_164638.jpg Staat de staatswiet er soms beter bij?
    Mijn Fototopic 2.0

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Greyvol het is trekken aan een dood paard dit beleid.
      Takketoelli de staat werkt met de Amnesia stek uit het illegale circuit en niemand garandeert dat die genetica schoon is en ook niemand garandeert dat er geen schimmel ontstaat, foxtails (...) of spint in de staatskwekerij. Dat zijn praatjes om maffia praktijken mee te vergoelijken en het volk blind te laten vertrouwen op het apparaat. Maar jij vindt het dan ook goed dat winkeliers bescherming genieten, want het is een gevaarlijke wereld.

Zet de beat van 'wij zijn kwaad op'

Kwaad is kwaad, kwaad is kwaad.
      maar gedaan door de staat wordt het goed gepraat! (x2)

Sinds wanneer is de staat jouw kameraad?/
      sinds wanneer ben je down met het apparaat?/
      ik zeg spreid je benen, spreid dan je benen/
      en douw het apparaat diep in je naad!

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Jawel, er wordt gegarandeerd niet gespoten met bestrijdingsmidelen. Waar de stekken of zaad vandaan komen boeit niet
      Schimmel faxtails enzo kunnen zeker onstaan, maar schimmelwiet en wordt afgekeurd als ze die ontdekken. Zelfde als bestrijdingsmiddelen, het moet schoon zijn. Ook geen beestjes

Als kweker a slechte kwaliteit blijft leveren, fluffie foxtails, slechte smaak enzo, gaat ie vanzelf minder verkopen en kweker b dus meer
      Het is inderdaad erg goed dat wij een keuringsdienst van waren hebben ja, controleren is een must

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Die controle is er altijd al geweest en als de kwaliteit beneden de maat was ging de koop niet door. Nu met die staatswiet heb je juist kans dat de controle verslapt uit angst de deuren te moeten sluiten.
Bezig...