Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Barney's OG-KUSH & GSC in een tentje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

De bloei is goed van start gegaan. Ik hoop wel dat ze snel stoppen met doorgroeien want het begint wel erg vol te worden.
    Volgende ronde maar iets eerder schakelen.

Per plant 750ml plagron met alleen plagron terra bloom, dat bevalt toch beter dan advance nutrients, ik voelde me net een gifmenger met 5 soorten voeding. Over een paar weken komt er nog wel green sensation bij.

Het zaadje dat ik extra had geplant is niks geworden, dus heb er opnieuw één gekiemd en die is ondertussen al lekker aan het groeien.

over de vorige ronde;

Ondanks dat er aardig wat zaad in zit is het echt prima te roken maar verschrikkelijk sterk, het sterkste wat ik en vrienden ooit hebben gerookt. Voor mij eigenlijk wat te sterk.

Ik had al het vermoeden dat mijn weging niet klopte, 185gr OG/100gr GSC dus heb ik het onlangs nog een keer gewogen en kwam ik op 185gr OG en 147gr GSC plus nog een beetje wat ik al weggegeven had.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

Comment

Iemand vertelde mij dat ik flink blad moet gaan snoeien zodat de toppen (nog)beter gaan groeien. Maar hebben de toppen juist niet het blad nodig om te groeien?
      This gallery has 1 photos.

Comment

• Grow Co
        Grow Co commented
        Editing a comment
        Ziet er zeker netjes uit. Als je problemen hebt met je luchtvochtigheid zou je onder t net wel iets kunnen ontbladeren

• Bobledsgrow
        Bobledsgrow commented
        Editing a comment
        Het grote schutblad wat
        Welke licht tegenhouden van de onderliggende toppen
        Als je er over heen kijkt
        Dan kan je zo selectief een beetje ruimte maken
        En hoef je zeker niet alle schutblad te verwijderen

• Skanti
        Skanti commented
        Editing a comment
        Bedankt voor jullie reacties, de dames gaan zo slapen dus ik ga er morgen mee aan de slag.

Ik maak me een beetje zorgen om de og-kush rechts achter. De andere og-kush en de bss heeft al veel dikkere en vollere toppen dan die rechts achter(her en der ook nog te zien tussen de andere toppen in het net). Ook heeft die best wel wat rode takken, wat de andere ook niet hebben.
      This gallery has 2 photos.

Comment

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Ze is wat kleiner, maar de topvorming is wel oke. Waar het aan ligt weet ik niet maar komt wel goed

Je kotrollen hangen verkeerd om. Volgende ronde ff omdraaien, dan slijten ze minder en kunnen ze meer gewicht aan. De bedoeling is dat je het touwtje omhoog trekt om het rek te verhogen

• Bobledsgrow
        Bobledsgrow commented
        Editing a comment
        Er zit een genetische diversiteit in
        Omdat het geen stekken zijn van 1 moeder
        Zolang ze niks uit met haar bladeren
        Is er niks aan de hand en is het een phenotype die er zo uit ziet

• Skanti
        Skanti commented
        Editing a comment
        Takketoelli ik had niet genoeg katrollen dus kon er maar 2 gebruiken voor het rek.

Bedankt voor jullie geruststellende berichten, ik blijf ze in de gaten houden.

Het zal toch niet weer he....

Ik heb op internet foto's bekeken maar ik ben nog niet overtuigd.

Wordt het een droom of een nachtmerrie?
      This gallery has 1 photos.

Comment

• Highrider
        Highrider commented
        Editing a comment
        Calyx, geen kloten

• Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Galix.

• Skanti
        Skanti commented
        Editing a comment
        Bedankt dat stelt me weer gerust

De 3 dames zijn hun laatste week ingegaan.
      Het ziet er weer prima uit en ruikt en plakt weer heerlijk.

De extra geplaatste blue sunset sherbet is ook eindelijk aan de bloei begonnen.
      Na het vorige debacle met de zaadtoppen ben ik toch wat angstiger/alerter geworden op veranderingen. Voordeel is dat ik zo een half uur naar een prachtige plant zit te kijken.
      This gallery has 3 photos.

Comment

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Exact!
        Ik wou je nog vragen of je nu ook de verschillen hebt gezien

Ja dus
        😀

• Skanti
        Skanti commented
        Editing a comment
        Ja ik let nog wel een beetje op.

Ik had de tak ook voorzien van een stukje tape zodat ik m sneller terug kon vinden.

Moet ik verder nog iets doen, of gewoon goed in de gaten houden?

Ik baal er wel een beetje erg van, ik heb nog een voorraadje Barney's Farm zaden liggen maar ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee.

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Ik heb juist nooit herma's met barney. Maar ik snap dat je baalt ja
        Weet je zeker dat er geen lichtlekkage is? Geen lampjes van afzuigers of stekkerdozen? 9 van de 10x is het lichtstress wat ze herman maakt. Dat moet je ook ff tjekken.
        Voor de rest heel goed in de gaten blijven houden en weghalen, voor de rest gewoon doorgaan
        Meer kun je niet doen

De 3 dames hangen met de voetjes in de lucht, van het weekend ga ik ze knippen en dan de droognetten in.

De BSS controleer ik iedere dag en heb tot op heden niks meer gevonden. Ik vermoed dat lichtlekkage de oorzaak was, en heb de tent afgedekt met vanalles en nog en wat. Ze bleef maar groeien en staat nu in de grote tent(180cm). Ik was even vergeten dat ze onder een 150watt stond en in de grote hangt een 300watt. De afgelopen 12uur heeft de lamp op 50% gestaan en ik heb m voor aankomende nacht op 60% gezet.

Comment

De blue sunset sherbet staat er (volgens mij) nog steeds prima bij in haar eentje. De toppen werden te zwaar dus maar even het net geplaatst op de takken omhoog te houden.

De herma's zitten gelukkig weer in de kast.

Volgende ronde ga ik denk ik ook alleen maar toppen ipv mainlainen/scrog.

Comment

Bezig...