Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dat gaat lekker paffy, vooral die WW gaat idd erg lekker. Die zal straks dikke toppen geven als dit zo door gaat.
En die choco gaat ook lekker, ze zet alleen de toppen niet dicht das een beetje jammer.
En het is er meer 1 toch die geel blad halverwege heeft, of zie ik dat verkeerd..... Als dat het geval is, dan die ff in de gaten houden en minder voeding geven, de rest gewoon zo laten dan als het is.
Zitten nu in de 4e week zichtbare bloei en ben de booster lichtelijk beginnen toedienen.
@Dude, voeding was ff gestaakt maar bouw nu weer langzaam op.
Ze hebben van de week voor alle zekerheid Final Solution van bac(enzymen) meegekregen
En de toppen zwellen mooi door, hier en daar een bruin haartje maar vele witte voor in de plaats terug.
Zien er lekker uit paffy, vooral die WW heeft lekkere toppen, die gaat ze wel lekker dicht bouwen.
Jammer alleen dat die choco van die golfballen aanmaakt, maar dat zal ook een lekker wietje worden idd. Ze zijn al mooi wit van de trichomen, daar zal je aardig wat blad afval van overhouden.
Thnx dude ww gaat idd errug mooi, mee eens dat de choco golfballetjes maakt had ook liever een octo arm gehad
maar liever golfballetjes met de taste waar ik naar verlang
Doe het alleen voor de smaak effect weet ik wel dat het goed zal zijn ghehehe
LOL, kan wel wat te laag zitten maar zie ook bruine bladpuntjes denk zelf dat ik tegen overvoeden aan sta dit is een van de overvoedings tekens als ik me niet vergis.
Ze hebben wel wat voeding gekregen de afgelopen dagen nu weer paar dagen water en dan weer wat voeding erbij.
@Fast thnx, op de eerste pagina van me verslag staat het aangegeven tevens in een fototje
Dat ziet er lekker uit paffy, vooral die WW, die zal je straks dikke toppen geven.
Die choco's zijn ook lekker aan het bouwen, en idd jammer dat het alleen bij golfballetjes blijft....maar je hebt wel gelijk met; als de smaak maar goed is.
Wat mij wel opvalt is dat rechts-voor in je tent, het meeste gele blad zit....misschien kun eens kijken als je de 2 geelste planten achterin zet, als dan de 2 die je naar voren heb gezet het zelfde krijgen, dan moet je ff je inblaas nakijken of misschien anders neerhangen.
Comment