Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Critical, 1x Girl Scout Cookies, 1x Cataract Kush , onder de Mars Hydro FC3000

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

plantjes nat spuiten zou ik doen als de lichten uit staan. De waterdruppeltjes die op je blad blijft liggen werken als een soort vergrootglas en zul je verbrande plekjes krijgen op het blad.
    Temperatuur en vochtigheid ziet er goed uit. Als het goed is gaan de planten niet meer strekken op 35cm lampafstand.

Voor de rest doe je het prima

Comment

Bovenzijde van de aarde. De zaailingen zelf worden niet nat.

Thnx verder. Loop alleen te kloten met het rechthangen van de lamp. Heb hem nu aan 4 verbinden naar hoeken van de tent. De bijgeleverde ophang kabeltjes vind ik de lamp te gammel hangen.

Neem aan dat het belangrijk is dat de lamp er waterpas bovenhangt.

Comment

dit werkt perfect voor je lamp om ze omhoog of omlaag te halen. 1x meten aan het begin om de lampen recht te hangen en dan gewoon per klik tellen aan beide kanten. je kan dit in combinatie met een ketting of extra tent stokken waar je dit hangset aan op hangt gebruiken.

bij een ketting: 2 karabijn haken gebruiken, 1 aan iedere kant om de ketting vast te maken en hieraan de ophang systeem vastmaken voor je lamp.

Ketting tussen de tentstok + tent wringen en vastmaken. Of de oog van de karabijnhaak door je tentstok heen steken en vastmaken aan de ketting.

afbeelding.pngorigin.jpg
      Last edited by Italiano; 4 dagen geleden.

Comment

• Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Ik gebruik bij de gbar van die gordijnhaken, effe beetje buigen en ze passen perfect.

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Ik heb vleeshaken 😀

• Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Die passen ook door dat gaatje in die klem hanger dinges?

O nee jij heb cosmorrow en cob.

Ik heb deze katrollen ook. Inmiddels is t me ook wel gelukt met de techniek die je omschrijft haha.

Eerst grof op een iets lagere hoogte dan gewenst en dan stellen met die klikjes en een waterpasje.

De zaailingen zien er goed uit. Alleen de Cataract Kush ziet wat sipjes. De Critical gaat nu echt vooruit nu de lamp dichterbij is gehangen.

Misschien gevoeliger voor temp schommelingen de Kush, want die heb ik nogal... verschil kachel aan of uit scheelt nogal door de dag heen. Enkele graden verschil door de dag. 19 tot 24. Ik krijg die heater van ac infinity binnen daarmee kan ik de temp echt goed gaan regelen. Ik krijg de temperatuur niet stabiel omdat de kachel niet constant op temp blijft. Daardoor zakt de temperatuur weer en daardoor krijg ik die schommelingen. Tussen de 18.5gr en 25gr zit het. Al zit de temperatuur gemiddeld op 21 graden. LV rond de 55% a 60%.

Ik draai ook niet constant die kachel, man dat ding vreet stroom!!

Attached Files

Comment

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Met deze temps heb je helemaal geen kachel nodig, ik heb vergelijkbare
        Verwarmen, koelen, bevochtigen, ontvochtigen... vaak meer kosten dan je aan wiet terugkrijgt. Dan is de shop ineens goedkoper
        Temp en lv zijn beide prima zo. Lv is sowieso pas spannend in de bloei

• Raver
        Raver commented
        Editing a comment
        Ik bereik deze temp door de kachel. Dus anders zou t toch veel te koud zijn?

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Mijn minimum is 18, al gaat ie heel soms naar 17°C
        Lager dan 15 vinden ze niet fijn meer. Optimaal is rond de 25 ofzo. Ik let er nooit zo op eigenlijk.
        Mijn lamp geeft flink warmte af en die staat snachts aan. Overdag is het nu 19 graden ongeveer, snachts wat hoger

Wat is hier aan de hand? Er zit nog vocht in het potje. Andere zaailingen staan er prima bij, alleen de kush lijkt niet gelukkig. Dag 6 vanochtend.
      Attached Files

Comment

• giinnoo
        giinnoo commented
        Editing a comment
        Trekt wel bij

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Ze wil met rust gelaten worden denk ik. Zijn bitches soms

• Grow Co
        Grow Co commented
        Editing a comment
        ZIjn nog peutertjes he. Fabeltjeskrant afgelopen Oogjes dicht en snaveltjes toe
        Slaap lekker 😴

Met de kachel uit vandaag blijft het rond de 19 a 20 graden. Potjes staan in een bak en daarin een warmtekabel tussen de potjes door, daar komt lekker wat warmte vandaan. Dus misschien alleen vanacht soms ff de kachel aan.

Comment

Bezig...