Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Montys Wintertuintje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Montys Wintertuintje

    he monty dat gaat lekker bij jou wel het sneeuw hier nog niet.wanneer ga je skien haha.

    Comment


      Re: Montys Wintertuintje

      Noem het gewoon klasse

      Grts

      Comment


        Re: Montys Wintertuintje

        Prachtig hoor die Jamaicanen, echte sativa groei

        Comment


          Re: Montys Wintertuintje

          ja ziet er allemaal zo perfect uit daar

          proeven willen we allemaal wel eens
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Critical-seeds

          sigpic

          Comment


            Re: Montys Wintertuintje

            hey monty hieruit week 8 van 9 de trichomes van og-kuch2012-01-15 12.26.49.jpg

            Comment


              Re: Montys Wintertuintje

              Die lowrider zijn toch nog lekkere toppen vanaf gekomen monty...ze zien er erg lekker uit.

              En die jamicaantjes gaan nog wel ff door als ik dat zo bekijk. Die toppen zullen zeker nog dikker worden maar verwacht geen knotsen van toppen. Ze legt daarin tegen wel een onwijs lekker wietje in de schaal.....

              Succes met je sativa's!!

              Grtz

              Comment


                Re: Montys Wintertuintje

                Ja zijn inmiddels mooie kattenstaarten geworden en ze gaan lustig door. Het tentje gaat om 22:00 uur weer aan zal dan nog eens wat foto's maken en hierbij zetten

                Comment


                  Re: Montys Wintertuintje

                  Heb je eigelijk al eens geprobeerd om met 10/14 te werken???? Dat werkt vaak wel goed met dat soort sativa's.
                  Ben benieuwd naar de verse foto's

                  Grtz

                  Comment


                    Re: Montys Wintertuintje

                    P1040505.jpgHigh again,
                    Die staan nu op 10 licht / 12 donker (22 uren dag momenteel) Ik heb geen haast meer omdat ik er een tentje naast heb staan inmiddels voor de NM. ZE mogen dus lekker nog wat doorgaan wat mij betreft. P1040526.jpgP1040511.jpgP1040518.jpg












                    P1040530.JPGP1040529.JPGMomenteel brand enkel nog de 250 wat HPS. Harsproductie is zeker niet teleurstellend al verschilt het nogal per plant.






                    P1040531.jpgDe aller bovenste toppen die pal onder en langs de bulp staan hebben verbrande koppen. Het chlorofyl is geheel afgebroken in het topblad. Maar ik laat dat lekker zo staan. Het beschermd de onderliggende delen prima zo. De kattenstaarten zijn inmiddels arm lang en sommige ook armdik Komt dus meer dan genoeg lekkers vanaf. P1040513.jpgP1040515.jpgP1040516.jpg


                    P1040528.jpgP1040517.jpgZe ruiken inmiddels heel sterk, mieren zoet fruitig geurtje en plakken als de nete. Hier en daar beginnen nu wel wat pistels te bruinen maar er worden ook nog volop nieuwe gegooid. De trichomen zijn nog geheel clear.

                    P1040523.jpgP1040522.jpgHun stammetjes zijn inmiddels lekker stevig en het resultaat van het vroege terug toppen is goed te zien. De plant die de drie uitlopers maakt is van node 4 terug getopt naar node 2, de onderste zijvertakkingen zijn weggenomen. De andere zijn van node 5 terug getopt naar node 3. Vervolgens zijn ze allemaal nogmaals 2 nodes teruggetopt nadat ze weer 4 nodes van de nieuwe hoofdtoppen hadden gemaaktP1040524.jpg
                    Last edited by monty; 15 January 2012, 22:42.

                    Comment


                      Re: Montys Wintertuintje

                      Toppert...

                      Comment


                        Re: Montys Wintertuintje

                        Vrouwen met lange dunne benen, da's ook mijn hobby...lekker hoor.
                        Duimen dat ze netjes de tijd krijgen om mooi af te bloeien.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          Re: Montys Wintertuintje

                          mooi van dat laatste begrijp ik nog niet al teveeel maar daar ga ik me pas binnen een aantal kweken mee bezig houden :p
                          LED there be light and fotosyhnteses was born

                          Comment


                            Re: Montys Wintertuintje

                            P1040555.jpgP1040552.jpgafwezigheid van zuurstofP1040554.JPGP1040553.jpgP1040563.jpgP1040557.jpg




















                            Het is de kunst om de fermentatie op gang te brengen en op tijd weer te stoppen. dit proces kan je meerdere malen herhalen.
                            Last edited by monty; 16 January 2012, 12:09.

                            Comment


                              Re: Montys Wintertuintje

                              goed bezig monty ga je het proces ook meerdere keren hehalen

                              Comment


                                Re: Montys Wintertuintje

                                Het zijn allemaal maar vrij kleine frutsels die topjes en fluffie dus er zal ook relatief weinig vocht van binnen uit de toppen weer naar de buitenkant trekken. Dus of het vaak te herhalen valt is nog even afwachten. Je zou het natuurlijk opnieuw vochtig kunnen maken maar als het na de eerste keer mooi droog is dan gaat denk ik de fik erin.

                                Comment

                                Bezig...
                                X