Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De eerste knip hebben we gehad!!!
Meerdere trichromen waren amberkleurig dus vond ik het tijd om de schaar erin te zetten. Alle hoofdtoppen tot aan het steunnet zijn verwijderd en liggen momenteel te drogen. Het restant krijgt 1 of 2 weken de tijd om nog iets aan te zetten. Alles is met het handje geknipt en heeft zeer goede kwaliteit knipafval opgeleverd. Het is heerlijk te roken in de verdamper en zal ook gebruikt worden voor een lekkere spacecake.
De dames onder Tneon hebben zeker nog 2/3 weken nodig. Ze krijgen nog eenmalig de max. hoeveelheid voeding en voor de rest moeten ze het met kraantjeswater doen. Ik inspecteer dagelijks of er geen rot te bekennen is, maar volgens mij doet de extra circulatieventilator zijn werk wel.
Vanavond zal ik wat foto's maken van de ravage die ik gemaakt heb en natuurlijk wat pics van de Tneon tent...
Wegens bizarre tijden hiero zal er nog 1x verslag uitgebracht worden in de toekomst van dit verslag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!
Naar 17 jaar kom je en ex tegen waarvoor je blijkbaar nog zeer diepe gevoelens hebt....Ik ga mijn huidige relatie(7 jaar), samenwonend, op hold zetten en tijdelijk op me eigen.....uitzoeken wat ik nog voel voor me huidige vriendin(weinig) en uitzoeken hoe ik haar en haar 3 kinderen plaats kan geven in me leven!!! Hoe mijn hobby daarin vorm gaat krijgen is nog onduidelijk, maar het is tijd voor veranderingen. Mezelf zijn, me dingetjes doen en bekijken waar ik over een jaar of wat wil staan!!!!! Van niks naar vadertje in korte tijd.............zoveel komt erop me af!!!!!!!
Sorry guys maar is is maar dat jullie het weten!!!!! stekkers gaan er tijdelijk of langer uit of mss maak ik een grote come back
Wow, dat zal je hele leven wel even op z'n kop zetten. Neem je tijd en bedenk dat het jouw leven is, dus dat je in de eerste plaats moet zien dat jij gelukkig bent. Ik ga je organische kweekverslag zeker nog een paar keer nalezen als ik overschakel in september.
Mensen wil zeker online blijven dus vragen altijd welkom!!!! Als dat op een lager pitje staat allaa, maar kweken zit me in het bloed......ik weet haar meningen niet en om me hobby te beoefenen zijn geen planten nodig!!!
Ik moet gelukkig zijn, idd en ik draag nu al een lange tijd een masker in deze relatie... Mezelf lichtlijk terug vinden en mss ook wel een x iets minder blowen....na meer dan 18 jaar!! Zie blowen als bier drinken, maar dan mider schadelijk dus er zal altijd iets blijven........Mss doe ik alle materialen de deur uit of het is tijd voor het echte werk!!!!! Moet me nu concentreren op belangrijke zaken!! you never know!!
Neem geen afscheid hoor.......hahahaha. nou ja wel van sommige dingen!!!!
Succes met alles, het is zeker niet niks wat je van plan bent. Maarja als het gevoel zo duidelijk is voor je, dan is het inderdaad tijd voor verandering! Laat ons weten of je kweekt en wat je kweekt. Leuk dat je online blijft, ik hou je in de gaten hier, ik heb al veel geleerd.. Ik hou je zeker op de hoogte van wat ik allemaal met je tips ga doen in mijn nieuwe kast.
Altijd vragen iets wanneer nodig!!!! @ blijven nog steeds mijn box binnenkomen......Bedankt voor alle supports en zal al jullie vragen zo goed als beantwoorden....
Mss gaan er in de toekomst verslagen plaatsvinden, maar niet van mijn planten....Zal dan alleen het verslag schrijven en onderhouden.....Foto's worden dan aangeleverd!!!! Deze hobby is zoveel zijdig!!
Zijn toch wel spulen die de deur uit gaan denk!!!!!
KITEFREAK'S GROWROOM FOR SALE mss!
Vandaag word de ruimte geheel afgebroken en gaan de meeste spullen in de opslag. EVSA's, controllers, brandblusser en de Davin zijn al van de muur. Ruim 7 jaar gedraaid op 1 locatie!!!!!! Ooit daaro begonnen met een G-Tools kast(pleuris ding) en langzaam opgegroeid tot dit niveau. Deze setup was z'n 1,5 jaar oud en is top notch. Eens bekijken wat gelijk gebruikt gaat worden(collega's), v/d hand gaat of weggegeven gaat worden.
Viking zal het laatste knipwerk voor me verrichten en mag de helft daarvan zelf houden!!!! Afknippen in een vuilniszak en weg ermee. Thanks kerel, dat ik jou daar nog mee moet belasten op jouw leeftijd! hahaha goeroe! Hij krijgt ook zijn Tneon en tensio terug samen met alle kleine spullen die ik denk dat hij kan gebruiken..........Supervit, Bayar, Spraymix, Palmboomas, Guano blah blah blah
Sorry dat ik jullie geen eindgewicht kan opgeven, maar geloof me als ik zeg dat dit een heerlijk stukje rookwaar is geworden!!! Mss kan Viking daarover ook nog zijn mening geven hier!!
Greetz Kitefreak
Last edited by ceBep; 20 June 2012, 20:30.
Reden: niet toegestane zaken verwijderd
Hey kerel, succes met alles alvast. Snap dat het best een moeilijke tijd voor je zal zijn, maar de tip die ik je ook meegeef; ik zal ook gewoon je gevoelens volgen. Dit is namelijk het fundament waarop je relatie is opgebouwd. Iets waaruit je samen verder groeit. Hoe moeilijk het ook zal zijn voor je vriendin, het is belangrijk om stil te staan bij je eigen gevoelens en om te ontdekken (met vallen en opstaan) wat jou als persoon gelukkig maakt.
Verder jammer dat je er (tijdelijk) mee stopt; ik had nog veel van je kunnen leren! Nogmaals bedankt voor alle hulp die je aan een vreemde hebt gegeven.
Kan jullie vertellen dat de opbrengt ruim boven de 5 ons ligt en dat is snel gerekend....Het rookwaar v/d Tneon is, door omstandigheden, wel van mindere kwaliteit. Hij smaakt nog steeds heerlijk!!!! Ze hadden ruim 2 weken geen water gehad en waren bijna in de rot, had geen dag langer moeten duren....
Al bij al was het een zeer geslaagde afsluiter......
Comment