Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Call me crazy.....ik ga er toch voor!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

    geniet er van !
    toch leuk resultaat voor zon aparte kweek
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

    Comment


      #92
      Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

      Oorspronkelijk geplaatst door AudioSystemRolla View Post
      geniet er van !
      toch leuk resultaat voor zon aparte kweek
      Thx.

      Idd best tevreden over het resultaat onder deze omstandigheden....energetisch en financieel ook geen cheap kweekje geweest natuurlijk.

      mobile message

      Comment


        #93
        Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

        hoeveel heb je er nu afgehaald droog heb je trouwens mooi gedaan hoor in je ijskoude schuur
        Wil je blowen, moet je het zelf growen

        Comment


          #94
          Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

          Oorspronkelijk geplaatst door peacemaker View Post
          hoeveel heb je er nu afgehaald droog heb je trouwens mooi gedaan hoor in je ijskoude schuur
          Nog niet gewogen...ff laten curen maar zal eens wegen voor jullie.

          Voldoende op eerste zicht, zeker als de kwaliteit allemaal zo is als disteren die sas -)

          En koud schuurtje werd natuurlijk wel warm gestookt he. Wel voordeel qua ongedierte. Alles vriest dood buiten. Geen kiemen.


          Denk dat ik dit elk jaar ga doen....

          mobile message

          Comment


            #95
            Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

            shit kerels, what have I done? Ik heb bommen gekweekt

            Eerste snelle rooktest van de auto silver haze: lekker, nu al. En dan moet ie nog gaan curen. Lekkere citroen pine achtige geur en smaak, fris.

            Minder inslag als de SAS van gisteren, maar die bracht me dan ook sky high, lang geleden dat mijn hoofd los stond van de rest van mijn lijf.

            Niet zo met deze silver haze, veel rustiger, eerder daytimertje denk ik. Waarschijnlijk ook omdat ik deze plant 2 weekjes te vroeg heb geoogst. Haar zusje hangt pas van gisteren te drogen en daar verwacht ik een sterker effectje van....




            dus voorlopig 2 van de 4 soortjes getest en ik durf nu deze run al zeer succesvol te noemen. Boven verwachting haast gezien de omstandigheden van de winter....het lijkt de plantjes haast goed gedaan te hebben...?

            Comment


              #96
              Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

              mooi dat je er toch voor ging en nu heb je de haters terug gepakt

              Comment


                #97
                Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

                Haters? We are all smokin bro's

                Comment


                  #98
                  Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

                  Nog niet verdergeraakt dan de sas en de auto sh maar mijn god wat zijn die lekker zeg. Mijn beste eigenkweek sinds ik een jaar terug begonnen ben...

                  mobile message

                  Comment


                    #99
                    Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

                    Vandaag mijn grootste belofte van afgelopen kweek getest De Silver Haze Auto die ik een xtra 2 weken rijping had gegeven. De meest stavia plant qua uitzicht ook. Hoog, zeer open van structuur.

                    Moet zeggen dat mijn eerste reactie er eentje was van ontgoocheling. De harssmaak bleef wat achterwege tijdens het roken, en er was ook weinig tot geen direct hit gevoel. 10 minuten later echter was het een wereld van verschil, bam! daar was de high - echte sativa hoofd high zeg maar. En bleef gedurende een 20 minten verder opbouwen. Tot een staat van complete hoofd high, edoch de actieve beentjes. De Sativa lovers onder ons zullen hier wel over kunnen meespreken

                    eindresultaat van de silver haze auto van vision seeds: effect: top, smaak wat minder. Maar de curing moet nog beginnen natuurlijk, dot was een eerstr ookstal na 2 weken drogen. Eens benieuwd of dat curen wat lekkerdere en typerende harssmaak tevoren gaat toveren.....




                    rest me nog een plant te testen, de enige indica van de voorbije run, de Hobbit. Zou een heerlijke zoete indica moeten zijn. Eens benieuwd. Keep you updated!


                    greetz general

                    Comment


                      Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

                      So guys, tijd voor een afsluitende post in dit topic.

                      De samenvatting: alles gedroogd en gewogen (14 dagen drogen als volledig plant), nu zit alles in potten voor te curen op een LV van ongeveer 60-65%.

                      2 Auto Silver hazes (vision seeds): 75 gr (1 * 50 gr & 1 * 25 gr)
                      2 Hobbits auto (Kanabia): 65 gr (1 * 50 gr & 1 * 15 gr)
                      1 Fast Haze (AC Genetics): 30 gr
                      Super Automatic Sativa (Big Buddha): 25 gr

                      P1010625.jpgP1010626.jpg

                      Maakt dus 185 gr droge wiet van 6 autoflower plantjes. Voor mijn persoonlijk gebruik dus ruimschoots voldoende!

                      Vandaag even de hobbit aan een eerste rooktest voor curen onderworpen en dit is een daytimertje toch wel. Niet zo straf maar kan op sommige momenten ook gewoon handig zijn. Smaak is nog niet echt te herkennen, daar zal de cure voor moeten zorgen.

                      Beste wietje uit de hoop is toch wel de SAS. Nu al lekker harsig van smaak, en heerlijk puur head high effect. Hier had ik op gehoopt.


                      Ondertussen van wat restjes uit de vorige run, die minder lekker smaakten om te roken, heb ik wat glycerine tincture van gemaakt.

                      Recept:
                      Conclusie is dat het dus wel degelijk goed gaat om in de winter in een schuur buiten lekker resultaat te bekomen, de tweede run is dan ook al 2 weken bezig. Over naar daar zou ik zeggen . Ditmaal met reguliere feminised planten - sativa's). Voor de fans.
                      Last edited by General; 4 February 2013, 16:09.

                      Comment


                        Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

                        Zo, kijk es aan zeg. Kan je al een tijdje mee voort als het enkel voor jezelf is he!

                        Comment


                          Call me crazy.....ik ga er toch voor!

                          Moooi resultaat makker laat het smaken

                          Comment


                            Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

                            Thx! Is helemaal voor mij alleen ja... Reuze meegevallen ditmaal

                            mobile message

                            Comment


                              Re: Call me crazy.....ik ga er toch voor!

                              Was leuk om te lezen deze, niet alles gelezen wel.
                              Best leuke opbrengst.

                              Comment

                              Bezig...
                              X