Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste binnenkweekje Extreme indica

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: eerste binnenkweekje Extreme indica

Zo dat gaat helemaal goed komen zo te zien ! ik denk dat ik de volgende ronden misschien toch een hps lamp ga kopen en 4 plantjes in mn tentje proppen was toch niet zn goed idee haha

Greetz! ga zo door !

Comment

Ze zien er goed uit m8
      lekker echt lekker

Comment

Wat een mooie planten reiko. idd ff op die vergeling letten, het gaat vanzelf omhoog kruipen.

Succes!

Comment

Ng ff geduld...
          Ze zien der goed uit!!!
          Grtz
          Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
          Jack Herer in scrog
          The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Hps is goooood!!!!
            Ik zal er toch 4 in proppen en dan een eerste keer scroggen, heb hier al mooie verslagjes gelezen !
            You to keep it going!!!
            grtz
            Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

Comment

Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

nice
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Hellow de mannen,

@Plukn: tis dan aan uw beurt ee manneke!!!!
                  Grtz

@Cookaap: Ja ik weet het van die vergeling, ik moet nog 4a 5 weekjes, hopelijk komt dit goed door gewoon het schema te volgen.(ben maar ingepikt op't schema in de derde week bloei, daavoor hadden ze blijkbaar allerlei tekorten.)
                  Maar ze zien er wel lekker uit hoor en ruiken heel lekker!!!
                  grtz

@Jack: Jaja ,geduld moet je wel hebben he!!!!!!!
                  Maar ja, da kan nu eenmaal NIET anders .................................
                  grtz

@poepzak: Thnx, heb reeds uw topics doorlezen, zitten nuttige tips in man!
                  We zullen voortdoen gelijk dan we bezig zijn, en alles komt dik in orde!!!
                  grtz

@Escargot: Eveneens al veel van u gelezen,thnx for the info, altijd leuk dat men mekaar opvolgt en goeie raad doorgeeft.
                  Sante
                  Last edited by reiko; 4 February 2014, 20:25.

Comment

Comment

6/02/2014 30 dagen 12/12

Hellow medegrowers,
                      Ik geef nog altijd elke dag 50cl water per plant met de voedingslijn van Bio-bizz.
                      Zodus QnQ, ik heb je schema nogmaals aangepast en deze herleid voor 1 liter water. Anders zat ik met een overschot van een halve liter per beurt en das niet de bedoeling.... ( ik prefereer om elke dag vers water te maken)

Alles verloopt vlotjes, temperatuur en lv blijven OK, zoals je kan zien op foto 8 begint alles mooi te groeien en lichtjes aan zullen deze kleine toppen aandikken tot mooie compacte (kleine) colaflesjes
                      DSC_3433.jpgDSC_3440.jpgDSC_3434.jpgDSC_3439.jpgDSC_3435.jpgDSC_3437.jpgDSC_3436.jpgDSC_3438.jpgDSC_3455.jpg

Bovenaanzichtje
                      DSC_3443.jpgDSC_3441.jpgDSC_3442.jpg

Zij aanzichtje, de grotere bladeren beginnen nu echt droog worden en kraken reeds af aan de buitenste zijden, ik laat alles er gewoon aanhangen tot het er af valt...
                      DSC_3447.jpgDSC_3448.jpgDSC_3449.jpgDSC_3452.jpgDSC_3453.jpg

Nog enkele close-upkes, zoals je kan zien zullen deze topjes nog veeeeel moeten aanzwellen, nu nog een vier a vijf weekjes geduld en ik denk dat het een mooi resultaat zal zijn voor een eerste kweek met 2 dames.
                      DSC_3450.jpgDSC_3445.jpgDSC_3446.jpgDSC_3444.jpgDSC_3451.jpg

Zo dit was het voor vandaag, ik zou al willen beginnen voorbereiden voor de tweede ronde.... maar zoals je ziet, kzal nog effen geduld moeten hebben he
                      Maar geduld is een mooie zaak.........als het maar niet te lang duurt

@ Plukken: Ja dat gaat hier redelijk de goeie kant op he copain!!!
                      Voor die party time zullen we nog efkes geduld moeten hebben hoor .......
                      Je hebt nu een maandje voorgegroeid, ik heb het mezelf een beetje beklaagd dat ik niet een weekje langer 18/6 gezet heb qua hoogte dan.
                      Maar je hebt alles zelf in de hand he makker, mssn nog even vragen hier met een fotootje erbij,( dan heb je nog eens iemand anders zijn mening), ze zullen enorm deugd hebben van die 400 hps op hun froete (gezichtje, blaadjes in het AN, sorry kon het niet laten,shoot me!!! )
                      Grtz Reiko
                      Last edited by reiko; 6 February 2014, 21:03.

Comment

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
                        Jack Herer in scrog

Comment

Hey Jack,
                          Het ligt aan de belichting van de foto hoor, ze zijn allebeigelijk van kleur.
                          Ik weet al wat ik ga zetten voor de tweede ronde alleen........ ik zou mijn dr 90 willen wegdoen en kijken voor een dr 120, het is wel een beetje moeilijk om dit te laten weten aan mensen he,kan het moeilijk op facebook zetten he !!!!
                          Zodus als je mssn iemand weet die geinterresseerd is let me know please, ik zou die dr 120 willen hebben voor de volgende ronde zodus nog een maandje tijd om die dr 90 te verkopen + hps 250w + vsa 250w ik zou dit voor 200 eurootjes van de hand doen.
                          Grtz m8

Comment

Jack Herer in scrog

Comment

Setje gewoonweg aanbieden hier op de marktplaats. (Onderaan het forum)
                              sigpic
                              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

@ Jack: ik heb idd de ruimte, zal er voor kijken voor die dr 120. Met goedkeuring van vrouwlief!!!!! maaaar ik moet eerst die dr 90 kwijt.

@ Gamm: Zal dit er dan even opzwieren, thnx

grtz

Comment

Bezig...
                                X