Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt

Als ik je mag adviseren, doe het zaad in lauw handwarm water voor 12 uur.
    Na 12 uur plaats je de zaadjes met de puntjes naar beneden in een laagje zaai/stekgrond.
    24 uur licht erboven, broeierig effect van de aarde, die je voldoende ingewaterd hebt, in de propagator.
    Pas opendoen na de geboorte.
    Daarna kunnen ze direct onder je lamp.
    Enjoy life, it is to short.

Comment

Indien je regenwater gebruikt, is het wel verstandig om dit een aantal uur op te warmen in bv een emmer of speci kuub. Zolang het maar niet koud is, met huidige temp buiten is de kans op koud water wel aanwezig. WW is een heerlijk soortje, hopelijk word het een mooie dames!

Comment

Jaaaaaaaaaaaaa daar zijn we weer rodigans yess indd x 3 is scheepsrecht hahaha

QnQ ik wilde 2 weken in 7 liter en dan 1 a 2 weken in de 50 liter voorgroeien.

Cannarebel en k1 ik ga ze als ze uitkomen in bekertjes in propegator zetten zo n bak met witte doorzichtige deksel hahaha

Iemand uit de buurt ze liggen van 12 uur vanmiddag in het glas water met gloeiend heet water met daar koud regenwater bijgevuld

Mensen de zaden liggen nu 4 a 5 uur in het warme water Heb gloeiend heet water gepakt met ijskoud regenwater opgevuld tot het lauw was Toen om de 45 min herhaald tot nu toe.Ik keek net in het glas en tot mijn verbazing waren er al 4 opengebarst en zie ik hun worteltje al de 5de begint ook al open te barsten Dadelijk bekertjes vullen met light mix en vanavond de zaden poten en in de propegator zetten Moet ik de lamp hoog hangen of niet temp is nu 23,5 graden met een lamp aan .Straks ff foto van zaden maken en updateje maken greeeetttttzzzz gizmo thx mannen

Comment

Yess daar zijn we weer en er waren er 4 wat open gesprongen zijn en de wortel zichtbaar De zaadjes zitten in bekertjes met lightmix met het wortelpuntje naar onder en daar beetje grond overheen.De zaadjes liggen 5 tot 7 mm onder de aarde die ik met planten spuit wat vochtig heb gemaaktDe bekertjes waren al met 25 ml water nat gemaakt 2 uur voor ze de grond in gingen. Ze staan nu in de bak onder de lamp temp 25 gr lv 75 % De lamp hangt nu op 1 meter van de bak ???? hier wat foto s greetttzzzz gizmo

hobby roy 011.jpghobby roy 012.jpghobby roy 004.jpghobby roy 005.jpghobby roy 006.jpghobby roy 007.jpghobby roy 008.jpghobby roy 009.jpghobby roy 010.jpg

Comment

effe vraagje , wat hangt er nu boven van lamp ??
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

600 k1

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

hoger hangen?

Comment

Hoe heb je de lamp staan 18/6 of 20/4 en als de temp het toelaat zal ik net iets lager gaan zitten tot het tussen de 27/28 graden in je proporgator kan het even lekker broeien.Of je bakje op iets zetten als ze dan boven zijn naar 1 meter en dan weer terug en net zover als het toelaat LV is wel goed om te broeien.

Comment

Mway ze staan op 20/4 en lv is rond de 60 a 65 % de temp is nu 23,5 gr met lamp aan dadelijk om 6 uur gaat de lamp uit tot 10 uur en dan weer verder Vraagje heb ze water gegeven hoeveel moet ik aanhouden met water gift in zo n klein bekertje Das totaal nieuw en reacties zijn zeer welkom i dont know how to grow seeds hahaha groetjes gizmo

Comment

niet, nevel gewoon de aarde vochtig, en geen modderbad creeren!
                    te weinig water is een veel voorkomende fout,
                    maar teveel water is een nog grotere voorkomende fout.

en ook al lijkt de aarde van boven droog, let op want onder zit er nog genoeg,
                    gewoon rond om het stammetje nevelen

dan komt het wel goed totdat de grond het water ziet inzuigen

Comment

Hey stafford heb net gekeken na de potjes en zijn nog redelijk vochtig dus even geen water geven en lekker laten staan.Mway de temp uit is 20 gr en temp aan is 25 gr lv is 60 % Verder weet ik niet hoe of wat ik wacht rustig af of de kopjes boven willen komen.Dus rsutig achterover en dikke roken Verse lucht inlaat staat rustig aan en de afzuig heb ik nog uitstaan.En stafford thx ik nevel nu de bekertjes als ze beginne uit te drogen zie het redelijk goed Doorzichtige bekertjes hahaha op na de volgende update

Comment

Leuke setup, ziet er allemaal ook proper uit. Ben benieuwd wat je er van gaat maken.

Groetjes,
                        Donnie

Comment

dat komt helemaal goed gizmo

Comment

ja laten we hopen dat ze uitkomen straks ff checken lamp staat nu uit Om 11 uur gaat de lamp weer aan update volgt dan haha dat wachten toch he Dat het eerste kopje boven mag komen haha En even iets anders onze nieuwe aanwinst am staffordje van 16 wk tax.jpgtax2.jpg

Comment

Waaa super! Succes met het trainen! Kunnen behoorlijk eigenwijs zijn, dus niet meteen opgeven :p
                              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

zalig beestje!! doet me aan m'n eigen mormel denken, red nose pit... tzijn echte schatjes, heel loyaal!!!
                                mega!

succes man!
                                Last edited by JacktheBass; 22 March 2014, 13:40. Reden: pic verwijderd wegens pricacy redenen... sorry dudes ;)
                                Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                                Jack Herer in scrog
                                The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Bezig...
                                X