Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt
Re: Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt
Morgen kijk eens na de linkse foto van de tekeningen daar ligt het voorbeeld er naast hahahaha Thugs en morgen thx hopen dat het zo door blijft lopen en gaat knallen
Jaaaa en daar zijn we weer voor een update De dames zijn 2 x getopt en gaan goed na mijn mening Nog geen beesje gezien gelukkig,en temp is ook nog steeds 26 gr met lamp aan En lamp uit 19.8 gr de lv 50 % en de dames zitten op ongv 500 ml water en zuipen goed De 2 kleintjes staan nu in 12 liter potjes gewoon om het verschil te zien kwa groei Nou hier nog nieuwe picks greetzzzz gizmo
Yaaaa daar zijn we weer een weekje verder De dames staan van 8-1-14 ze hebben 31 dagen voorgroei gehad en staan van Zaterdag 8 feb op 12/12 Temp is nog mooi 27 gr lv 40 % zo om en om Temp lamp uit 19 gr
Hoi gizmo
Ik zag een paar keer dat ze zo nat waren, geef je ook bladvoeding?
Zien er mooi uit, maar in wat voor zakken heb je de aarde? Ziet er verdomd makkelijk uit
Gr tuinbroek
Hey tuinbroek ja heb in het begin 2 x bladvoeding gegeven voor de bloei begon Nu spuit ik ze af en toe nog met water in als de lampen uitgaan Had deze plastic zakken nog liggen en tja nu staan ze onder hahaha Next time 60 liter smartpots Vraagje zit nu op dag 53 en staan nu 31 dagen voorgroei en 22 dagen op 12/12 en 11 dagen zichtbaar bloei Vanaf welk moment moet ik beginnen met tellen van welke week ik zit Zaden snap ik de ballen van hahaha greetzzzz gizmo
Comment