Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kera white widow zaden 5 x 50 liter kuipen 2 x 600 watt

ziet er hier mooi uit mate,

doe zo verder
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Plantjes zien er lekker compact uit!! Mooi getekend, heb je dat echt nagetekend, dus niet overgetrokken?
      Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Morgen kijk eens na de linkse foto van de tekeningen daar ligt het voorbeeld er naast hahahaha Thugs en morgen thx hopen dat het zo door blijft lopen en gaat knallen

Comment

Jaaaa en daar zijn we weer voor een update De dames zijn 2 x getopt en gaan goed na mijn mening Nog geen beesje gezien gelukkig,en temp is ook nog steeds 26 gr met lamp aan En lamp uit 19.8 gr de lv 50 % en de dames zitten op ongv 500 ml water en zuipen goed De 2 kleintjes staan nu in 12 liter potjes gewoon om het verschil te zien kwa groei Nou hier nog nieuwe picks greetzzzz gizmo

DSC_0545.jpgDSC_0546.jpgDSC_0548.jpgDSC_0549.jpgDSC_0550.jpgDSC_0552.jpgDSC_0553.jpgDSC_0555.jpgDSC_0556.jpgDSC_0562.jpgDSC_0559.jpg

Comment

Ziet er netjes uit Gizmo, mooie compacte plantjes !!! nice
            Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

Comment

Yaaaa daar zijn we weer een weekje verder De dames staan van 8-1-14 ze hebben 31 dagen voorgroei gehad en staan van Zaterdag 8 feb op 12/12 Temp is nog mooi 27 gr lv 40 % zo om en om Temp lamp uit 19 gr

Dag 48
              31 dagen 18/6
              17 dagen 12/12
              6 dagen zichtbaar bloei

Verder krijgen ze 1 liter per dag en zuipen vrolijk verder Hier zijn dan de foto s van de meisjes hahaha

DSC_0627.jpgDSC_0625.jpgDSC_0622.jpgDSC_0628.jpgDSC_0621.jpgDSC_0620.jpgDeze zijn van 3 dagen terug en de volgende van vanmorge
              DSC_0641.jpgDSC_0642.jpgDSC_0643.jpgDSC_0644.jpgDSC_0645.jpgDSC_0648.jpgDSC_0649.jpgDSC_0650.jpgDSC_0651.jpgZo dat was het weer voor vandaag greetzzz gizmo

Comment

Plantjes staan er mooi bij.
                Ferme struiken geworden
                Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                Jack Herer in scrog
                The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

ziet er niet slecht uit he :p

mooi geschoren beentjes ^^

mss kleine opmerking !!

volgende keer zou ik toch iets meer knakken / buigen zodat ze nog iets meer de breedte in gaan en alles wat mooier gelijk blijft

groetjes en hou ze groen he
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Okee knakken en buigen weer iets om op te zoeken hahaha en opmerkingen zijn welkom k1 Ben nog beginner dus moet nog veel leren thx mate

Comment

nou de boei kan beginnen gizmo!

Comment

Hey daar zijn we weer,alles loopt eigelijk nog goed na mijn mening Weet alleen niet welke week ik nu zit

31 dagen vrg
                        22 dagen 12/12
                        11 dagen zichtbaar bloei

Temp lamp aan 27 gr de lv is 50 % en lamp uit 19 gr De ph 5,8 en ec zit nu op 1,3 de dames zuipen nu 1,5 liter per dag

DSC_0689.jpgDSC_0690.jpgDSC_0691.jpgDSC_0692.jpgDSC_0695.jpgDSC_0697.jpgDSC_0698.jpgDSC_0699.jpgDSC_0700.jpgDSC_0701.jpgDSC_0702.jpgDSC_0704.jpgDSC_0705.jpgzo dat was weer een update Moet zeggen ben een man van weinig woorden hahaha daarom korte updates greetzzzz gizmo

Comment

Hoi gizmo
                          Ik zag een paar keer dat ze zo nat waren, geef je ook bladvoeding?
                          Zien er mooi uit, maar in wat voor zakken heb je de aarde? Ziet er verdomd makkelijk uit
                          Gr tuinbroek

Comment

Hey tuinbroek ja heb in het begin 2 x bladvoeding gegeven voor de bloei begon Nu spuit ik ze af en toe nog met water in als de lampen uitgaan Had deze plastic zakken nog liggen en tja nu staan ze onder hahaha Next time 60 liter smartpots Vraagje zit nu op dag 53 en staan nu 31 dagen voorgroei en 22 dagen op 12/12 en 11 dagen zichtbaar bloei Vanaf welk moment moet ik beginnen met tellen van welke week ik zit Zaden snap ik de ballen van hahaha greetzzzz gizmo

Comment

daar ga je een hoop knipwerk aan hebben eens het zover is
                              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Dan zit op 1 week en 4 dagen bloei.Dus in de 2de week.
                                Gaat goed hier.

Comment

Bezig...
                                X