Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Thanx!
Geen problemen meer gehad schakel nu een lamp met de hand en de andere met de Davin. Heb de evsa's nog niet dichterbij gezet. Op de kap monteren gaat niet lukken, maar zit nu te kijken om een alu frame te maken en aan het plafond te hangen.
Hoe heb je evsa op je kap gemonteerd Pothead?
Thanx!
Geen problemen meer gehad schakel nu een lamp met de hand en de andere met de Davin. Heb de evsa's nog niet dichterbij gezet. Op de kap monteren gaat niet lukken, maar zit nu te kijken om een alu frame te maken en aan het plafond te hangen.
Hoe heb je evsa op je kap gemonteerd Pothead?
Er lopen wel weer thrips rond..
Mijne hangt aan de muur ,tis een nieuw model Dimlux ,niet lang maar breed ,en past niet zo op die kap vind ik persoonlijk.
Aan de muur, dat is waar ook. Herinner nu ineens de tape hehehe
Zat zelf te denken aan twee alu kokertje en dan de evsa's erop schroeven en aan wat haakjes en kettinkjes te hangen. Zal eens gaan hobbien
Aan de muur, dat is waar ook. Herinner nu ineens de tape hehehe
Zat zelf te denken aan twee alu kokertje en dan de evsa's erop schroeven en aan wat haakjes en kettinkjes te hangen. Zal eens gaan hobbien
Ik draai drie vijsjes naast elkaar ,en wat lager nog eens drie vijsjes ,en dan kan ik hem met de voorziene groeven netjes ophangen
Comment