Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mooi veldje blijft het , hoe lang ga je ze nog Laten staan
Zat te kijken naar je foto's en zie daar een berg licht uit je voor groeihokje komen zat daar niet ergens een lichtlek wat voor de banaanjes heeft gezorgt
Denk niet dat er nog een lichtlek zit anders hadden planten wel doorgeschoten maar blijft toch vervelend banaantjes ,terwijl je moeders geen last hebben gehad
Al met al mooie planten en denk dat wel mee valt met de zaadjes
@Nonsense Nog een week en een paar dagen volgens de planning Denk dat je gelijk hebt met het lichtlek, deurtje een nachtje niet goed dicht gezeten. Check het snachts altijd als de lampen uit gaan met de webcam maar die pikt dat niet op. Dat ga ik de volgende keer anders doen. Dan gaan die lampen gewoon uit, en ben al bezig de voorgroei te verhuizen.
@Weedjewel Thanx, Hoop het ook
@Joremkrank Valt me ook niks tegen zo wit dat ze zijn en onderdruk
Melk als emulgator, doe ik dat ook de volgende keer. Thanx voor de tip!
Kan ook niet wachtten, gisteren wilde ik al een stuk er vanaf knippen. Maar mijn vriendin heeft me nog net tegen kunnen houden hahaha Klein stukje om te proeven. Maar inderdaad, op naar amber. That's the spirit!
Spannend spannend, zit al over het oogsten na te denken over hoe we dat gaan doen, planten ophangen aan het plafond en het kleine grut in de tumble voor in de droogkast. Hihi
Comment