Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Witpen's 5de kweek 6x PURPLE BUD white label SCROG
Daar gaan we weer de plannen zijn iets gewijzigd maandag de 20 juni ga ik knippen dit omdat ik dat met vrienden doe en niet eerder kunnen.
Gisteren voor het allerlaatste keer voeding geven.
De planten krijgen nu tussen de 600 en 700 ml water.
De luchtvochtigheid is weer gedaald en daar ben ik erg blij mee en geen toprot meer kunnen ontdekken.
Ook vandaag weer eens geprobeerd om de trichomen vast te leggen maar het is niet makkelijk maar er valt wel wat te zien.
Re: Witpen's 5de kweek 6x PURPLE BUD white label SCROG
Kei mooi man, er lijken al wat bruine bolletjes te zien,
maar de rest ziet er de foto's nog erg clear uit en niet
milky!
Wat zegt de microscoop/loep in deze?
Daar zijn we met een van de laatste update van de planten ik denk dat ik volgende week nog 1 update doe en dan na voor en na het knippen.
De dames krijgen sinds maandag nog alleen maar water om de alle voeding stoffen uit de plant te verwijderen zodat we straks een lekkere wietje hebben.
De herfst zit er goed in al had ik wel gedacht dat het veel geler zou worden misschien gebeurd het nog.
Als deze kweek erop zit begin ik in august pas weer met een nieuwe ronde.
Re: Witpen's 5de kweek 6x PURPLE BUD white label SCROG
Kom pas net kijken. Man man, wat een mooie toppen (watertanden). Mooi, helder en duidelijk kweek verslag met afbeeldingen. Leerzaam voor mijn toekomstige kweekje. Super
Comment