Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Witpen's 5de kweek 6x PURPLE BUD white label SCROG
Daar zijn we weer met een update.
De toppen beginnen zo dik te worden dat ik ze moet gaan ondersteunen ze vallen anders alle kanten op.
En de eerste bruine haartjes zijn zichtbaar.
Over het water geven ze krijgen nu ronde de 800ml water 2dagen alleen water en 1 dag voeding.
De schema is nog steeds van QnQ en dat gaat prima en als het zo blijft wordt dit schema die ik altijd ga toepassen.
De planten zijn wel wat licht groen maar ze vergelen niet zo heel veel meer.
Hallo mede genieters en growers van het groene kruid, het is weer tijd voor een update.
Wat hebben we te vertellen over de planten nou dat ze wel geler aan het worden zijn maar daar maak ik mij niet druk meer om.
De planten staan nu 5 weken en 2 dagen in bloei en volgens de zaadleverancier moeten ze 8 a 9 weken bloeien, dus we zijn al over de helft.
Ik hou 9 weken aan wat zou betekenen nog 2 weken voeding geven en daarna alleen water om te gaan spoelen dit is een indicatie.
Betreft het spoelen begin in mee zodra een amber trichoom zie.
De planten krijgen 1 ml actie vera 1ml topmax 3 ml grow 3ml bloom 4ml heaven 3ml alga mic op 1L water
Ze krijgen nog steeds tussen de 700ml en 800ml
Comment