Mededeling

Collapse
No announcement yet.

120x120x200, maar dan effe anders

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

lokes beo ivm die somango das wel balen , heb je daar picje van ? effe ter info , laat de afgebloeide somango voor 4 a 5 maandjes curen , en dan ben je precies een echte mango aant eten als je die rookt

groetjes en gl met de laadste loodjes m8
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Effe prullen met de nieuwe foto functies. Foto van de somango voor K1 en dan nog wat plantjes apart. Had ik die somango apart gevoed etc was het nog ok gekomen. Maja, ik geef ze allemaal evenveel en dan moet diegene die het meest eet eten volgens het dieet van die dat het minst eet. En dat komt ni goed Maar al bij al wordt dit toch een geslaagd experimentje. Moet wel lukken om gemiddeld 10 grammetjes per plant te oogsten en dan ga ik met 48 planten over de gram per watt. Desondanks de beestjes die het nogmaals moesten opnemen tegen de stofzuiger vandaag.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 9 photos.

Comment

This gallery has 3 photos.

Comment

Wow
          da ziet er goe uit!
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Onderaan de herijuana per ongeluk een topke gebroken tijdens het stofzuigen. Dat topke zit nu in de boundless, snel gedroogd op de verwarming. Ja wadde.

Comment

Wat een mooi en leuke manier van kweken.
              Volgens mij hoeven niet heel lang meer,
              Succes met de laatste weken.

Comment

Die zien er netjes uit, gaat volgens mij best goed komen. Leuk experiment!
                1e kweek - Mohan Ram (Done)
                3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

Comment

.....

Comment

Das een goed teken.
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

Vorige maand mijn laaste plukje Herijuana opgerookt na maanden plezier er van hebben gehad. Wat een lekker soortje. Voor ik die haze had, was dat het zwaarste wat ik gerookt had.

Laat die picies maar komen van het oogstfeest.
                      Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                      Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Ik moest mijn kerstboom nog buiten zetten.

Ik heb liever iets zoeter. Kan het ook ni echt omschrijven waar het naar proeft. Trekt precies op wat ik al van HJM gezet heb, toxic berry gok ik. Totaal andere geur en smaak dan de sweet seeds. Beide herijuana's hangen nu wel te drogen, zag hier en daar een amber trichome en ik dat zal voor die wel meer dan genoeg zijn. De rest zal wel snel volgen, ze drinken niet echt veel meer en ik heb de lampen teruggeschroefd tot een 300 watt.

Comment

Mooi!
                          Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Nja, het nieuwe forum werkt nog wat op mijn zenuwen. Te groot, te zwaar bestand, pf.

Nu, als ik naar die ganesh spirit kijk, of de jacks van sannie... Met in het achterhoofd dat dit de eerste keer was en dat ik met beestjes zit en veels te laat heb bijgevoed. Plus eigenlijk nog een rij over heb (leds gaan dan nog ietsje verder uit elkaar wel) dan denk ik dat ik voor volgende winter een (wsl te) ambitieus doel ga voorop stellen. Zo dicht mogelijk naar 2 op 1 gaan. Moet echt mogelijk zijn.
                            This gallery has 9 photos.

Comment

Kijk, daar maak je me vrolijk mee!
                              Mooie top die Ice is dat een duotop ​​​​?

Ben al benieuwd naar je volgende avontuur, weer in deze tent?
                              Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Ja er komt nog een ronde achter, maar 1 set cobs gaat uit en ik dim de overgebleven naar 180-200 watt. Dan kan de tent terug rechtop, al werkt dit wel heel aangenaam zo op een verhoog. De zaailingen staan klaar, die zijn samen met wat autoflowers aan het voorgroeien onder de 3070 cobs. Regulier en feminised door elkaar, vanalles lekkers.

Volgende winter draai ik dan maar 1 ronde meer, maar wsl groei ik dan nog wat meer plantjes voor in liter potjes. Heb wsl nog wel een 100 tal zaden liggen van hjm en k1 gecombineerd. Daar moet wat moois van komen. Als ik ze voorgroei in liters kunnen ze wel overgepot worden in de vertrouwde batmix en zullen ze zo snel niet zonder voeding vallen.

En die ice, die was ik dus vergeten toppen en ik heb dat uiteindelijk nog gedaan toen de klok al omgezet was. Die twee toppen is wat er bovenop gekomen is Uiteindelijk ook een ferm plantje, en mss geen slecht gedacht om dat nog is te doen. Heb je ten slotte wat meer fanleaves. Wordt altijd afgeraden om te toppen in de bloei omdat ze dan stil staan, maar dat is toch wat je wil in een sog.

Comment

Bezig...