Mededeling

Collapse
No announcement yet.

120x120x200, maar dan effe anders

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 120x120x200, maar dan effe anders

Ai, das minder zeg. Had ook niet veel succes met vrouwtjes recent.
    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Ik heb ze eigenlijk niet nodig, maar het zet aan tot nadenken. Ondertussen heb ik er toch genoeg gezet om rekening te houden met de cijfers. En die zijn slecht, heel slecht. Heel laag percentage vrouwen.

Comment

2 uit 16 ondertussen, weer 4 verwijderd. Lijkt mij toch meer aan de hand dan alleen pech.

Comment

Het is nog steeds minder dan de helft, en aangezien mannen zich het eerst tonen nog geen reden tot paniek.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Sowieso geen paniek, want ik heb 30 feminised zaden gezet. Maar er zijn al wat reguliere planten van tussen die niks werden. Hoger dan pakweg 1 op 3 kan ik nooit uitkomen. En wat er nog staat stond in liter potjes en die planten zijn een stuk kleiner. Van de oorspronkelijk in 4 liter gestarte zijn er dus nu 2 van de 16 vrouwelijk, met nog een plant of 4 te gaan. Vorige keer net hetzelfde. Ik gok dat dat toppen het geslacht beinvloedt, maar met zekerheid kan ik dat niet zeggen natuurlijk.

Comment

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

Moet je hier aan de breeders vragen Ik gok van niet, is voor de drie verschillende gelijk. Zou er nog een ronde tegenaan willen gooien om het tegendeel te bewijzen. Alleen wou ik nog snel wat autoflowers zetten onder 12/12 onder 4 cobs. Geen volledige nieuwe ronde meer.

Ondertussen heb ik al een week niemeer gevaporised. Ziek geweest, ballonneke gevuld toen ik ziek was om te zien of het tegen de hoofdpijn zou werken. Van miserie na twee trekken weggelegd, werd er precies mottig van. Sinds een paar dagen ben ik beter, maar niks meer gebruikt, geen zin in. Geldt voor ander zaken ook Winterdipje mss.

Comment

We zouden eigenlijk gewoon een winterslaap moeten inlassen.

I like it!!!
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

Ik moet gelijk denken aan dat broodje aap dat je aan de zaadjes kunt zien of het een mannetje of vrouwtje wordt... de mannetjes bewaren ze, flikkeren er een paar vrouwtjes bij en verkopen het als regulier. Zou het dan stiekem toch waar zijn??

Zat ff te rekenen, de kans dat je 2 of minder vrouwtjes uit 16 zaadjes hebt is ca. 0,2% of 1/500. Zitten er heel misschien stoffen in je grondje, voeding of water die dit uitlokken???? Ik las iets dat je met colloidaalzilver of gibberellic acid (planthormoon) elk vrouwtje stuifmeel kunt laten produceren...

Comment

Nee, aan zaadjes kan je dat nooit zien. Dan was dat al lang algemeen bekend. En ze zijn hier op het forum geruild he. Denk ni dat HJM en K1 daaree bezig zijn. De plant kiest geslacht en ik begin te geloven dat dat in beperkte mate te beinvloeden valt. En mss veel simpeler richting de kant van de mannen.

Comment

Zitten er niet een paar bij die herma's zouden kunnen zijn? Dat zou ik logischer vinden dan dat je het geslacht kan forceren alsof het krokodilleneieren zijn.

sorry, bovenstaande geschreven nadat ik amnesia haze van m'n tante had gerookt

ik lees wel dat stress tijdens de groei een grotere kans op mannetjes oplevert, maar niets over hoe je dat de andere kant op kan laten werken.
                        Last edited by Meglow; 27 November 2016, 21:53.

Comment

Het begint er anders wel uit te zien zoals ik het in gedachte had. Potten wat herschikt. Nog wat mannen verwijderd. 19-4 staat het op deze moment. Maar er was uiteindelijk ook niet veel plaats meer, dus ja. 4, soms 6 kopjes per plant. Vrij gelijk veld. En nu proberen om er het maximum uit te halen qua oogst, zodat die lampen ook ni voor niks branden.
                          1 plantje gaat totaal de verkeerde kant uit, geen idee wat daarmee gebeurd is. Fanleaves zijn compleet uitgedroogd. Hangt er maar wat bij. Wsl probleem met de wortels.

IMG_2371.jpgIMG_2370.jpg

Comment

IMG_2379.jpgIMG_2380.jpgIMG_2381.jpgIMG_2382.jpg

Eerste pruikjes zijn sinds maandag zichtbaar. Hier en daar zie ik wat gekleurde pistels, maar geen "bruine, afgestorven". Haartjes zijn niet verschrompeld ofzo. Mss hing de led er wat te dicht op, ze kwamen al tot op 20 cm en minder. Nu hangen ze terug wat hoger. De groei lijkt er uit te gaan, ze hebben nog wel een cm of 30. Hier en daar wat sativa genen geknakt.
                            De onderste bladeren zijn al aan het afsterven, ik heb ook nog maar drie keer wat fish mix meegegeven. Ben niet gewend van in zo'n kleine potjes te kweken. De growmix zou moeten uitgeput zijn ondertussen. Volgende ronde toch maar weer normaal doen.

Comment

wel volle bak kijk uit met die fishmix is sterk spul.
                              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Toch ja? Dacht van ni Is die van biobizz. Geef rond de 10 ml op 5-6 liter, meet het ni af in ieder geval. Scheutje. Het staa t goed vol ja, ongeveer 120 op 170 staat vol. Die cobs gaan knallen op 120x120 volgend jaar.

Comment

Bezig...