Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroek

En naar gelang de kweek duurt bouw ik dit af.
    Dus schimmel heb ik nog nooit gehad, in 10 jaar 1keer rouwvarenmug.En toch heb ik het opgelost.Het schema van
    BAC bv die geeft nog hogere waardes van lv.Maar dat bouw je snel af.
    Foto's zeggen meer.

Comment

Het gaat erom dat de LV bij een zaadplant niet zo van belang is idd, en een te hoge kan zorgen voor rot, bij stekken is dit een ander verhaal dar speelt het een grote rol en moet ze hoog zijn !

Verder zien je planten er zeker goed uit Tuinbroek .

Nog veel plezier met je toekomstige dames

Comment

tuinbroek je begint nu te verdraaien waar het eigenlijk om ging!
        en dat vind ik dus behoorlijk jammer
        het ging om het feit dat je 60% LV veel te laag vond!
        je gaat er vervolgens 'n nieuw topic voor openen met niet de juiste vraag!
        je leest waarschijnlijk alleen datgene wat nu 60% zegt of je gelijk geeft.

verder heb ik niks gezegd over dat JOUW planten er slecht uitzien.
        het ging puur om het feit dat je tegen iemand zei dat de LV MINSTENS 60% moet zijn.

HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Volgens mij verward hij LV met EC.
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Hjm bij je account staat dat je een hekel hebt aan zo wat te roepen maar volgens mij doe je er zelf ook aan mee.

Comment

Wat ik hier nergens lees is het effect op je filter, een luchtvochtigheid van minstens 60 procent tot meer is nefast voor je filter.
              Je filter zal sneller verzadigen waardoor hij zijn werk niet naar behoren doet, hiermee verkort je de levensduur van je filter en heb je uiteindelijk veel sneller geurlekken dan je zou verwachten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuinbroek View Post
                Hjm bij je account staat dat je een hekel hebt aan zo wat te roepen maar volgens mij doe je er zelf ook aan mee.
                volgens mij zoek je nu naar excuses om je fouten te verdoezelen!

als je de teksten van HJM goed leest dan snap je zijn reactie(s)
                niet zo moeilijk doen!!
                HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Nee jij moet niet moeilijk doen woonde je maar hier want ben je nog lang niet vergeten en waar bemoei jij je mee je bent volgens mij jaloers of........ gestoord weet je nog hoe je me tot op het bot beledigd hebt,praatjes maker.En 10 jaar geleden zou ik zelf geld hebben geboden voor je adres.
                  En had je je beledigingen in je kont gestopt met een hele dikke buis.Dus bevuil niet meer mijn topic, s
                  Ik val jou ook niet lastig dus laat me gewoon met rust

Comment

jij valt mij lastig via pm achtelijke mongool
                    als je m'n adres wilt hebben en me wil komen opzoeken krijg je het van mij direct
                    ik raad je aan niet alleen te komen

je hebt 'n grote bek van achter je laptop/pc of wat dan ook
                    als er 1 praatjesmaker is die gestoord is ben jij het toch wel met je advies van minimaal 60% LV

als je mij niet kan vergeten wat ik ooit heb gezegd, dan zegt dat meer over jouw als over mij!
                    jij bent zo gefrustreerd dat je je ergert aan mijn reacties.
                    zo gefrustreerd dat andere meer kennis hebben als je zelf graag zou willen
                    en word je dan op je vingers getikt, dan zijn ze op hun pikje getrapt.

echte mannen geven hun fouten toe en leren ervan
                    maar dat geld denk ik alleen voor echte mannen
                    echte mannen stoppen niet verbaal 'n buis in m'n kont maar maken 'n afspraak met me

jij daar en tegen bent gewoon 'n kleuter die niet kan delen!
                    en met dat soort pm's wat jij me stuurt lach ik je al helemaal uit

hieronder het bericht wat tuinbroek me via pm stuurde

Waarom wil je nou zo graag de boel afkraken, mijn kweek spreekt voor mij.
                    En een eigen soort en gesponsorde voedinglijn die niemand heeft dus lezen doe ik genoeg ik bevuil in elk geval niet die jongen zn topic.
                    En ontvang liever niks van jou
                    Duidelijk toch.

mij lastig vallen met dit soort pm's is gewoon zielig/dieptriest
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Als je dan even het bio topic leest dan staat daar duidelijk dat ik mn excuus aan heb geboden en ben ook kerel genoeg om jou je mening in je kont te douwen, en nee als iemand zn overleden moeder erbij haalt dan ben je voor mij een stuk strond.Een matennaaier jonge je weet niet eens tegen wie je het hebt.

Comment

ik wil niet eens weten tegen wie ik het heb als ik je tekst en pm's lees.
                        je bent zo kinderachtig bezig te moeten blijven schelden en dreigen.
                        we lachen je hier allemaal uit met je rare praatjes.
                        jij bent 'n echte matenaaier als het erop aankomt met je praatjes dat LV minimaal 60% moet zijn
                        jij bent die gene die met domme praatjes de nieuwe mensen naait
                        jij bent diegene die feiten verdraait
                        en dan reageer je met agressie!!!

'n echte vent zou zeggen: je hebt gelijk, einde discussie, topic gesloten
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Volgens mij kan jij niet lezen en aan gelach lach maar ik lach nog veel harder

Comment

je zet jezelf voor schut en lacht jezelf dus uit

uitlachen-uitsnede.jpg
                            Last edited by angel777; 12 April 2014, 17:55.
                            HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

dames geen ruzie maken eh

Comment

Tja, ik kreeg ook al een PM..........................

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Nee dus.

Oorspronkelijk geplaatst door tuinbroek View Post
                                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Bezig...
                                X