Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinbroek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinbroek

Is het misschien handiger als jullie (angel777 en Tuinbroek) elkaar op "negeren" zetten? Krijg je vast ook geen PM van elkaar.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Heren.. kom op als je de ander niet kunt luchten steek er dan ook niet zoveel energie in. Dat is het niet waard als tuinbroek zegt lv 60 te houden dan zal hij er niet over liegen om andere hun oogst te verpesten natuurlijk dat slaat op kaas!

Ik ben van mening dat iedereen zijn / haar eigen techniek heeft en de ene techniek zal goed werken voor de een de ander goed voor de ander. We gaan toch ook geen ruzie maken over welke weg we naar rome nemen

Ieder zijn eigen ding leer van elkaar trek je eigen conclusies.

We zijn hier om kennis te vergaren en te delen.

En als ik al iets heb geleerd dan is het dat met veel dingen er niet 1 goede techniek is maar er meerdere zijn.

Dus respect voor iedereen die zijn plantjes mooi en vol krijgen.

Back on topic ik heb mijn ontkiemde plantje onder het plastic vandaan gehaald en in de kast geplaatst met lv van 45% maar ze stond vandaag eerst nog in de vensterbank, nadat ik wakker werd schrok ik me dood temperatuur was opgelopen tot 31 graden onder de folie lv 98%. (vol in de zon)

Nu is mijn persoonlijke mening dat jonge plantjes prima om kunnen gaan met hoge lv aangezien zij nog niet echt een stammetje heeft maar en het jonge plantje denk ik theoretisch gezien dus nogsteeds water op kan nemen met de bovenkant. Later veranderd de structuur van het stammetje waardoor dit niet prettig meer is voor een plantje maar tot hij tegen het plastic aandrukt kan het geen kwaad denk ik mits je de temp onder controle kan houden maargoed dit is een volledig theoretische filosofie. Ik heb nu een 2e ontkiemde in een pot met folie zitten en ga wachten met de folie (langzaam) verwijderen tot de plant er tegen aan duwt om te kijken hoe ze eruit komt.

Overigens 1e ding geleerd van mijn 1e plantje maak de gaatjes steeds groter zodat de lv langzaam daalt ipv de folie eraf en hup van 99% Naar 40% ben bang dat ik haar teveel stres heb gegeven hierdoor

Hoop dat ze hersteld
      Last edited by amnesia88; 12 April 2014, 23:01.

Comment

Heb net gelezen nik geeft zijn plantje ook voeding geeft word die nou ook veroordeeld.?,??

Comment

Ik zou toch wat meer smoken of een wietje met hoger Thc gehalte gaan kweken want dit is niet zo Chill !!!
          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

@tuinbroek

zie het zoals je wil!
            ik probeer je iets duidelijk te maken op 'n andere manier als je gewend bent.

en ik heb niks tegen je mocht je dat denken eventueel

HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Ja maar daar gaat het niet om angel en dat weet je drommels goed, ik heb op dat bioforum mn exuus aangeboden voor al die toestanden, maar van jou die iemands dode moeder
              erbij haalt had ik ook zoiets verwacht, ik ben mijn moeder verloren toen ik nog een kind was iets wat er hard heeft ingehakt.En daarom reageer ik zo op jou.En ik vind nog steeds dat het toen veels te ver ging maar niet alleen doormij.
              Kijk maar in de biotopic al een hele tijd geleden heb ik daar mn excuus aan alle leden gemaakt.En als jij dan mijn manier niet goed vind ja dan reageer ik mn woede af.

Comment

Zegje gezegd, back to daily bussiness!

Comment

Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Bezig...
                  X