Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuw kweekje 10X Amnesia heis
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Nieuw kweekje 10X Amnesia heis
https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
KEEP ON GROWING AND SMOKINGTags: Geen
-
Re: Nieuw kweekje 10X Amnesia heis
heb al 3 kweken op aarde gedaan en heb iedere keer niet zo veel weed er van gehad nu eens een kweekje op cocco probeeren
ik had de voedingslijn van Plagron voor aarde die heb ik nu ook voor cocco gaan halen
enkel de wotel stimulator is van Canna om dat het een biologishe is en kan ik meer gebruiken van Plagron mag je het enkel maar gebruiken
bij 1 ste watering en heb al gesmerkt dat de wortel stimulator van plagron iest te zwaar is voor de jonge plantjes
groetjes
meer vragen of tips stel ze gerust ik antwoord zo snel mogelijk
Keep on Smoking !!!!!!!!!!https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
KEEP ON GROWING AND SMOKING
Comment
-
lol....
wat is je opstelling? hoelang ga je voorgroeien, welke lamp, bedoel ga je nog hps gebruiken of gewoon onder deze tot einde?
je hebt plagron lijn zeg je met wortelstim. van cana....daarbij zeg je dat je meer kan gebruiken????????
hoeveel water geef je , hoe vaak ??
mijn advies:
1:rustig met de wortelstimulator
2: geef ELKE dag water in d egroeifase ROND het stammetje met maximaal 50cc per x (beslist niet meer)
hoor er wel van.....sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!
Comment
-
5 dagen zeg maar op 18 uur....
-zet ze dan als ze 7 dagen zijn om naar die 400 watt terwijl deze er 1 meter boven hangt voor enkele dagen.... 4 dagen of zo maar en dan de bloei in.
dus je geeft dagelijks wortelstimulator...... rond het stammetje? na de eerste week moet je water geven aan de rand van de pot....dus niet meer aan het stammetje he.... doen de wortelen hun best om water
te zoeken en worden ze tenslotte wel sterker............
die FISHMIX: deze kun je aanmaken met 1 liter water en eens goed besproeien, is tenslotte goede bladvoeding...... dus zeker eens doen man op en langs en onder de bladeren.... (wel doen he)
ene....laat ook eens een foto van je zaailingen zien he.....lol...greets kwekersigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!
Comment
-
ja Kweker ze staan nu op 18 uur
zal straks wat fishmix maken er voor eal terug goed stinken naar vis lol
als je zegt na 7 dagen onder de 400 watt das dan morgen al ?????
QNQ ze komen zo raar omhoog omdat ze na 4 dagen in de broedkast zaten waren de worteks al 5 a 6 cm lang
en de lob blaadjes waren al zichtbaar en door water te geven is het lange worteltje terug wat zichtbaar geworden
water zit op een ph van 6.4https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
Comment
-
dat zijn mijn zaailingen
er zijn er 5 uitgekomen 2 zijn dood gegaan steeltje was een kraakje in ( hoe ???)
en 1 weet ik niet wat het is je kan het zien op de voorlaatste foto
is link een gras sprietje zonder lopblaadjes ??????
enjoy
DSC01186.jpg DSC01187.jpg DSC01188.jpg DSC01190.jpgDSC01189.jpghttps://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
Comment
-
volgende x je potten iets minder vullen zodat je ze na dat ze strekken kan ophogen tot de lobblaadjes he......
yep morgen hps erboven op meer dan een meter.....voeding geven aan de rand van de potten dus NIET meer rond het stammetje en ook NIET meer dagelijks....
begin volgens je schema maar dan de helft er van....dus b.v: 10ml per liter van X neem dan gewoon 5 ml enzovoort.... dat grassprietje word de mooiste hoor......
en wel nog even doorsproeien met die fishmix....vinden ze lekker 2x per week is ruim voldoende en goed doen ook onder boven links en rechts......dus zeiknat maken als de lamp net uit is....sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!
Comment
-
Okeeej..
Maar dit is toch cocos ? Dat moet je toch heel anders behandelen dan aarde ?
Ik dacht altijd dat je cocos moest inwateren, met een pH en een EC, totdat je een drain hebt met de juiste waardes.
Daarna ga je pas plantjes of zaadjes erin doen.
De drain gebruik je ook de hele kweek om de waardes te meten die uit je potten komt, zodat je ziet wat de pH is, en of ze "eten".
Aparte kweek, ik ben zeer benieuwd hoe het gaat verlopen.
Succes man.
Potten minder vullen en later bijvullen tot lobblaadjes vind ik ook een raar advies kweker.
Je zegt dus, geef je plant minder wortelruimte, en gebruik dat om de stengel onder de aarde te zetten ?
Is het niet een beter advies om te zorgen dat ze helemaal niet strekken, dus vanaf dag 0 het licht er goed op ?
Comment
-
hey ,
Ik ben ook liefhebber van coco en voor ik de stekken erinsteek doe ik halve liter water erbij met met alleen voeding vr de wortels en supervit (Hesivoeding) .
water zuur ik af naar PH 6.0. L.V boven de 75%. Als ik zie dat de bovenkant van de coco droog staat steek ik mijn vinger ff in de grond (2 kootjes) zo kan je
ook goed voelen of je nog water mag geven. Of vochtmeterke kopen. Ik doe dit ong. een weekje later. Mijn Ph hou ik de hele kweek op 6.0. Ec is met hesivoeding niet nodig schrijven ze in de boekskes en dit lukt voorlopig toch goed.
alvast succes demee man grtzzz
Comment
-
hey Kweeker
kheb ze just water gegeven zoals je zei van wortel voeding enzymes cocco A & cocc B alles de helft
en afgezuurd op 6.2
wat bedoel je met niet meer dagelijks ??????
zal ze deze avond nog eens fishmix geven als de lichten uit gaan
en wat je zegt dat dat hras sprietje het mooiste plantje gaat worden ??? een plantje zonder lob blaadjes of beter gezegd geen blaadjes zal zien wat er van komt kheb juist gezien dat het hem gesplitst heeft weet niet goed wat ik er van moet maken
Ja QNQ het is op cocco dat ik bezig ben sta in de rubriek cocco ook lol
Bernie bedankt voor de tip maar ik heb een vochtigheids meter das handiger kan je juist je potten meten hoe nat je planten zijn
de ph meet ik iedere keer als ik mijn water klaar maak eerst voeding en dan afzuiren met ph ajuster tot ik tussen een ph van 6.0 tot 6.4 max is
hey homegrow ja ik schrijf haze anders doe graag anders dan de rest moet andere zijn ook eeeeeee lolhttps://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
Comment
Comment