Na 6 dagen drogen met 48 tot 60% luchtvochtigheid is het kleine(re) fluffy spul al droog en heb ik er natuurlijk alvast 1 gedraaid. Rookt al goed weg en slaat aardig aan π
Dit zit inmiddels in een weckpot.
De grotere toppen blijven nog even hangen, maar zijn aan de buitenkant al wel lekker hard en droog en bevatten amper nog vocht en kunnen spoedig in een weckpot.
Actueel gewicht van 331,1 naar 84,46 gram geslonken.
Daar gaat niet veel meer vanaf.
70 tot max 80 gram gaat wel lukken.
Na 2 schimmelrondjes al trots op het resultaat.
De ontwikkelaars geven aan dat 25 beginner tot 70 gram ervaren kweker haalbaar moet zijn in de minigrowbox. Mag ik mij dan ervaren noemen momenteel? π
Dit verslag heeft nog het eindgewicht tegoed met foto en de kluit zit nog in de stoffen kweekzak daar maak ik nog wel een foto van.
Al eens vaker geschreven dat Critical mijn favoriete wietje is. Een snelle bloeier geen mega opbrengst maar het zaadje zit reeds in een koffiefilter.
Dit zit inmiddels in een weckpot.
De grotere toppen blijven nog even hangen, maar zijn aan de buitenkant al wel lekker hard en droog en bevatten amper nog vocht en kunnen spoedig in een weckpot.
Actueel gewicht van 331,1 naar 84,46 gram geslonken.
Daar gaat niet veel meer vanaf.
70 tot max 80 gram gaat wel lukken.
Na 2 schimmelrondjes al trots op het resultaat.
De ontwikkelaars geven aan dat 25 beginner tot 70 gram ervaren kweker haalbaar moet zijn in de minigrowbox. Mag ik mij dan ervaren noemen momenteel? π
Dit verslag heeft nog het eindgewicht tegoed met foto en de kluit zit nog in de stoffen kweekzak daar maak ik nog wel een foto van.
Al eens vaker geschreven dat Critical mijn favoriete wietje is. Een snelle bloeier geen mega opbrengst maar het zaadje zit reeds in een koffiefilter.
Comment