Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Meestal is de pubertijd wel zo'n moment dat ze dagelijks moeten gaan douchen, anders ruik je ze.
Of heb je het over wietplanten?
Na een week of 4 begint de geur meestal, dan zijn de planten groot genoeg om zoveel te verdampen dat de aroma's ook opmerkbaar zijn. Bij autoflowers is dat wel wat eerder. In de bloei ruik je ze altijd. Er zijn voor beide gevallen altijd uitzonderingen natuurlijk.
Maar eigenlijk, geuren ze vanaf de eerste bladset na de kiemblaadjes al. Alleen omdat die bladeren misschien 50 druppels water per dag verdampen, zul je die geur niet opmerken tenzij je er met je vingers aan zit of er boven hangt met je neus.
Meestal is de pubertijd wel zo'n moment dat ze dagelijks moeten gaan douchen, anders ruik je ze.
Of heb je het over wietplanten?
Na een week of 4 begint de geur meestal, dan zijn de planten groot genoeg om zoveel te verdampen dat de aroma's ook opmerkbaar zijn. Bij autoflowers is dat wel wat eerder. In de bloei ruik je ze altijd. Er zijn voor beide gevallen altijd uitzonderingen natuurlijk.
Maar eigenlijk, geuren ze vanaf de eerste bladset na de kiemblaadjes al. Alleen omdat die bladeren misschien 50 druppels water per dag verdampen, zul je die geur niet opmerken tenzij je er met je vingers aan zit of er boven hangt met je neus.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
inderdaad LR2 santa maria heeft idd. een heel herkenbaar geurtje/smaak,maar dit hoef ik jou wss niet te vertellen
Breeder: LR2. Prijs: noppes. Genetica: "zie topic" THC : prima
Cijfers (0/10) - Uiterlijk : Prima compact, mooie blad-top verhouding. - Compactheid : 8. - Geur : 8. Zoetig, beetje anijs, beetje santa, beetje uitgekauwe aardbei kauwgum. - Smaak : 8. Zie geur. - Trichomen : 9. Prima trichomenvorming, zelfs bij de bevruchte plant. - Opbrengst: laag. Maar gezien de omstandigheden toch wel gemiddeld.
Klein fijn plantje. Weinig robuust, eerder een binnensoort. Wordt paars. Kan flink wat stress hebben, en dan nog wat meer. Heeft wel voldoende voeding nodig, anders is het gauw afgelopen. Zelfde geld voor water.
Bloei tot oogst in 8 weken? Groeiperiode duurt circa 30 dagen.
Cijfers (0/10) - Uiterlijk : Prima compact, mooie blad-top verhouding. - Compactheid : 8. - Geur : 8. Zoetig, richting amnesia. Lekker rokertje, erg licht. - Smaak : 8. Zie geur. - Trichomen : 9. Prima trichomenvorming, zelfs bij de bevruchte plant. - Opbrengst: Gemiddeld, voor een autoflower op een halve liter aarde.
Klein fijn plantje. Weinig robuust, eerder een binnensoort. Wordt paars. Kan flink wat stress hebben, en dan nog wat meer. Heeft wel voldoende voeding nodig, anders is het gauw afgelopen. Zelfde geld voor water.
Bloei tot oogst in 9-10 weken? Groeiperiode duurt circa 30 dagen.
Vrijwel dezelfde omschrijving dus.
Punisher #2 Groene Grote Feno
Cijfers (0/10) - Uiterlijk : Prima compact, mooie blad-top verhouding. Meer sativa dan de andere punishers. - Compactheid : 8. - Geur : 9. Aards, met bubblegum. Bubblegum. En een beetje amnesia. Voor de zoetekauwers.
- Smaak : 9. Zie geur. - Trichomen : 9. Prima trichomenvorming, zelfs bij de bevruchte plant. - Opbrengst: Iets bovengemiddeld. Formaat belooft veel goeds.
Flinke plant naar omstandigheden. Kan alles hebben. Echt alles. Wilt graag verwend worden, en beloont daar dan ook voor. Mooi smaakje, mooie combinatie van allerlei factoren zoals de critical en de blueberry. Ook de domina komt er lichtjes in terug, die maakt de smaak wat meer richting haze (dennenboom?). Zaad tot oogst in fatsoenlijke omstandigheden: 3 maanden.
Meer ruimte = meer plant. Maar ook op een halve liter wordt ze groter dan de kleinste in de volle grond.
Experiment geslaagd! Volledig auto-zaad. De klok staat weer een uurtje verder terug. Eens zien wat er dan allemaal wilt bloeien. Mochten er vroegbloeiende mannen en vrouwen tussen zitten, dan kruis ik die ook nog even door.
De helft van de mannen is sativa, echt ruime internodes, flinke strek. De rest is wat meer richting indica. Ik hoop ook dat het een beetje intermediar blijft, maar we zijn er nog niet..
Ik zal zodadelijk eens een fototje knippen. Maar eigenlijk schaam ik me dood voor hun toestand. Het is een slagveld geweest. Niemand zou het zo moeten (willen) aanpakken! Maar goed, zo ziet men ook weer wat een weekje of drie aan verwaarlozing kan veroorzaken.
Dikke kans dat ze het alsnog niet halen, maar we mogen blijven dromen.
DSCF7754.jpg
"De spaarlamp verliest na de eerste ronde al 15% van zijn vermogen." Ik vroeg me altijd af waarom.. Nu niet meer. DSCF7755.jpg
Doet me denken aan die hardcore-metal teksten. "THEY WILL NEVER BREAK US!" "I WON'T BOW DOWN FOR YOU". JA. WEL DUS! DSCF7756.jpg
LR2 en kornuiten BV, voor al uw bodembedekking. DSCF7757.jpg
Vroeger zeiden ze tegen mij: Jij komt er wel knulletje. Nu zeg ik dat tegen mijn dames. DSCF7758.jpg
Cannachopper perspectief. DSCF7759.jpg
Vezelig. Goed voor de darmflora.
Eigenlijk, eigenlijk dames en heren, is het best een prestatie dat ze nog leven. Ja geef er maar een positieve draai aan. Geen keus LR2, geen keus.
Inderdaad drie weken geen water, spintplaag van heb ik jou daar, trips er bovenop. Zeg maar gerust de combinatie van alle fouten in een.
Ook geen voeding trouwens.
Comment