Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LR2's Rommeltopic
Collapse
X
-
Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
-
Re: LR2's Rommeltopic
DSCF8815.jpg
Voor de mensen die niet geloven dat mannelijke planten herma kunnen worden..
DSCF8811.jpg
De plant had voorheen enkel mannelijke geslachtsdelen.
DSCF8820.jpg
Flinke stress, zorgt dan hiervoor.
DSCF8821.jpg
De punisher #2 gaat gestaag door.
DSCF8822.jpg
Ik mocht de boel nog eens goed ontsmetten na een schimmeluitbraak. Dood blad is de ideale voedingsbodem. Dat bleek.. De schoonmaak heeft wel het plantmateriaal beschadigd.
DSCF8823.jpg
Duidelijk kleurverschil met de vorige post.
DSCF8825.jpg
Mandarijn barst uit haar voegen, ik kan de LV gaan verlagen, en dan schiet ze wortel. De plant/stek is er klaar voor in ieder geval.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Comment
-
Wat voor water geef je zo,n huis tuin en keuken orchidee eigenlijk het best LR2, mijn vriendin geeft altijd bronwater uit een fles en ze worden gemiddeld drie jaar wat ik al heel oud vind maar kan het nog beter? geinig dat mannetje wat vrouwelijke bloemen geeft dat zie je niet overal, thx weer voor de info.
Comment
-
dus een mannetje kan ook wiet produceren na stress? hmm gek wel is dat goed voor zaad te maken?
Praktisch heb je er weinig aan, wetenschappelijk is het bizar.
Mannen maken trouwens te weinig THC en andere stoffen om de moeite waard te zijn, dus echt wiet oogsten zal weinig opleveren.
Wat voor water geef je zo,n huis tuin en keuken orchidee eigenlijk het best LR2, mijn vriendin geeft altijd bronwater uit een fles en ze worden gemiddeld drie jaar wat ik al heel oud vind maar kan het nog beter? geinig dat mannetje wat vrouwelijke bloemen geeft dat zie je niet overal, thx weer voor de info.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Comment
-
Zeg ik letterlijk dit:
Ik ben geen orchidee-heldEen wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Comment
-
Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Comment
-
Comment
Comment