Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Foto 2/3 zie ik alleen verkleuring geen rot
Top rot is Bruin en ziet er uit als stof
Als ik toch echter goed naar de foto's kijk zie ik wel degelijk paars/bruine plekken zitten Bella. Dit is absoluut geen stof, verkleuring zou kunnen. De pistels zien er ook beetje vreemd uit toch?
Op foto 3 bovenaan zie ik een rare donkere plek. De eerste 2 foto s vind ik te onscherp om uitsluitsel te geven.
Botrytis kan diverse tinten hebben, witgrijs tot paarsbruin.
Heb je geen vergrootglas waar mee je kunt kijken?
Ik denk dat het inderdaad verkleuringen zijn je trichomen lijken niet aangetast en ik kan geen schimmeldraden ontdekken op je foto's, aan de andere kant als het wel botrytis is moet dat nu (17 uur later) zeker zichtbaar zijn.
Op de eerste en tweede foto onderaan dat topje zit een verdacht plekje, als dat geinfecteerd is moet je dat nu zeker zien.
Hieronder wat foto's uit mijn buitentopic van vorig jaar, dan zie je wat ik bedoel met schimmeldraden.
Dit stukje was "schoon" bij het oogsten maar ging tijdens het droogproces rustig verder met schimmelen..
Die verkleuringen zitten er al weken
nogmaals geprobeerd betere foto's te maken
schimmeldraden kan ik niet echt ontdekken image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg
Erg bedankt in ieder geval iedereen voor het meekijken / denken
nu al 20 min die zwarte stukken Aant bestuderen door een microscoop 60x
en nog kan ik enkel die zwarte verkleuring zien geen draden
Hoi Ganjax
wietje ligt nu gedroogd in glazen pot te curen bekijk het regelmating maar geen verspreiding van rot
of zwarte schimmeldraden te bespeuren
moet dus wel verkleuring zijn gelukkig ik zaai volgend jaar dezelfde AF en kijk of het terug komt
Comment