Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Kleuren zijn voorlopig zo omdat de degelijkere fototoestellen hier thuis mee zijn op reis terwijl Dissi thuisbleef. Voorlopig moet ik het hier dus maar mee redden.
Raar, in welke zin bedoel je?
Yo Dissi,
Ik ben er vrij zeker van dat die plant van je geen (echte) White Widow is. De opmerking die je maakt in verband met de vorm van je bladeren klopt. White Widow heeft veel bredere bladeren en het lijkt er hier niet echt op .
Je zal het alleszinds direct merken als je hem gaat roken (al is dat nog een tijdje ). Hopelijk geraakt ie op tijd af want ik heb al wat mensen met schimmel gezien deze week dus hou dat heel goed in de gaten
Toch vreemd, als ik de fotos van die plant naga, toen ik hem daar neerzette waren zijn bladeren breder dan de andere SLH's, dus dat moest wel de WW zijn. Zal gewoon een white widow zijn met toevallig veel sativa erin?
Vandaag een degelijk fototoestel kunnen lenen. Over het plantje valt niet veel te vertellen, buiten dat ik vind dat ze er gezonder en sterker begint uit te zien. Om de vorige slechte fotoreeksen goed te maken, doe ik het nu lekker uitgebreid. Heb veel moeten stuntelen met de camera om het scherp te krijgen.
Ik ben eigenlijk wel blij dit te zien ben ik tenminste niet de enige met nog zulke kleine topjes(eigenlijk nog niet eens topjes te noemen).
Maar we gaan voor een goeie na zomer en daar door als nog grote toppen Positief blijven
Geen zorgen maken joh, als ik iets heb geleerd uit mijn eerste kweek, dan is het wel dat onkruid zichzelf heus kan redden. Voortplanten is dan ook hun grootste talent . En wie het kleine niet eert... Denk aan al die eerste dagen, dat je naar je kleine spruit keek en het altijd klein bleef, tot haar groeispurt begon. Misschien is het in de groei ook wel zo. Ik volg het alvast met volle interesse .
Toch vreemd, als ik de fotos van die plant naga, toen ik hem daar neerzette waren zijn bladeren breder dan de andere SLH's, dus dat moest wel de WW zijn. Zal gewoon een white widow zijn met toevallig veel sativa erin?
Kan een beetje gekruist zijn en zo niet helemaal Indica, hangt ook af van je lichtintensiteit of die nog gaat doorschieten. Maar je bladeren kan je het wel al aan zien zoals je zegt
Update, plantjes worden bijna 100 dagen. Plant ziet er over het algemeen goed uit, de toppen worden dikker, maar ik heb schrik dat ik toprot heb. Sommige pistels op de hoofdbud hebben een grijzige schijn, wat volgens mij toch alleen een symptoom van toprot kan zijn, niet? Ze zijn wel niet verschrompeld en verpulveren of vallen niet af als ik er voorzichtig met mijn vinger doorstrijk. Ze ruikt wel geweldig lekker. Kan iemand me zeggen of dit toprot is, of dat het van iets anders kan zijn? Tips meer dan welkom.
Volgens mij heb je geen toprot... de knoppen zien er goed uit! Das gewoon de kleur van de pistols, de knop eronder ziet mooi fris groen met een witte schijn (maar das the goodie stuff)
Het lijkt inderdaad dat ik te vroeg in actie was geschoten. Op jullie aanraden heb ik wat gepulkt aan de blaadjes die uit de toppen kwamen, maar deze lieten niet los. De grijze schijn is ook niet echt erger geworden, dus het zal wel zijn zoals flappe zegt: de normale kleur kan anders zijn dan wit. Het plantje ziet er vrij gezond uit, alle toppen zijn mooi aan het groeien. De eerste kristallen beginnen zich ook al op de bladeren vanboven te vormen. Wederom excuses voor de kwaliteit van de fotos, maar bij gebrek aan betere mogelijkheden: 27092010.jpg27092010(005).jpg27092010(006).jpg27092010(003).jpg27092010(004).jpg27092010(002).jpg27092010(001).jpg
Comment