Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De Biddy liet vandaag de bovenste bladeren hangen, bij nadere inspectie bleek de stam beschadigd en aangetast te zijn. Eerst schoongemaakt met chloor en daarna afgesloten met kaarsvet. Hoe doe je dat? Kaars laten branden, scheefhouden, penseel door het vet en strijken maar totdat de gehele plek afgedekt is. En nu maar hopen dat het helpt...
De PP en Biddy doen nog steeds niet wat ze moeten, alhoewel er bij de Biddy nu de 1e kleine pistels komen... Is moeilijk te zien, maar ze zijn er wel. De verkleuring wordt steeds mooier.... Hoe ze eruit kan gaan zien,zie je op de volgende link: http://www.everyonedoesit.com/html/m...early_1215.htm
Ja, the old ways worden wel eens vergeten bobo. De Biddy verslechterd niet, beetje slapjes nog bovenin.
De PP begint nu ook de eerste pistels te vertonen, dus alle planten staan nu in de bloei.
Nadia heb ik ff geklieft vandaag. De grote fanbladeren beginnen nu meer en meer te vergelen, dus ze loopt op het laatst...
Duckies doen het ook goed
Ik had het pootbakje ook in de bak geplaatst vanwege het laatste zaadje. De kop was er boven, maar weigerde verder te groeien. Een beetje aan zitten prutsen en ja hoor, een nakomertje is geboren. Laat het maar mooi staan, na zoveel moeite ga ik het niet in de container flikkeren of wel?
Comment