Hi Jd,
nu de lente goed aangebroken is ga ik ook van start met de buiten contest van Spliff Seeds.
ik heb gekozen voor de Dutch Bleu Automatic en heb hiervan ook 10 zaden binnen gekregen.
zou graag 2 x een ronde doen van 5 plantjes dus hopelijk lukt dit nog maar we ze zien wel.
voor nu hebben we dus 5 zaadjes in een glaasje water gedaan, daar blijven ze in voor 24 uur of korter als ze al allemaal gezonken zijn.
en nadien in een spongepad tot ze oven komen.
Graag zou ik er wat in volle grond plaatsen, maar dit zal afwachten zijn of de vriendin dit ook goed keurt.
anders zullen het potten worden van 11liter.
ook zullen we verschillende technieken gaan toepassen op de plantjes en kijken op het eind wat het beste resultaat heeft opgelevert.
Voor het gebeuren in volle grond....
even wat vragen.
heb mijn grond bemest met paardestront, is dit ook goed voor weedplantjes? of zouden ze er dood van gaan? (overbemesting)?.
hoeveel ruimte moet ik rekening houden per plantje?
nog even wat foto's van de zaadjes.
en info.
Dutch Bleu Automatic Spliff Seeds
spf-gold-dutch_blue_auto-01.jpg
Details
nu de lente goed aangebroken is ga ik ook van start met de buiten contest van Spliff Seeds.
ik heb gekozen voor de Dutch Bleu Automatic en heb hiervan ook 10 zaden binnen gekregen.
zou graag 2 x een ronde doen van 5 plantjes dus hopelijk lukt dit nog maar we ze zien wel.
voor nu hebben we dus 5 zaadjes in een glaasje water gedaan, daar blijven ze in voor 24 uur of korter als ze al allemaal gezonken zijn.
en nadien in een spongepad tot ze oven komen.
Graag zou ik er wat in volle grond plaatsen, maar dit zal afwachten zijn of de vriendin dit ook goed keurt.
anders zullen het potten worden van 11liter.
ook zullen we verschillende technieken gaan toepassen op de plantjes en kijken op het eind wat het beste resultaat heeft opgelevert.
Voor het gebeuren in volle grond....
even wat vragen.
heb mijn grond bemest met paardestront, is dit ook goed voor weedplantjes? of zouden ze er dood van gaan? (overbemesting)?.
hoeveel ruimte moet ik rekening houden per plantje?
nog even wat foto's van de zaadjes.
en info.
Dutch Bleu Automatic Spliff Seeds
spf-gold-dutch_blue_auto-01.jpg
Details
Geschikt voor: | Binnen (I) | Buiten (E) zone A/B/C | ||
Bloeitijd: | I) 10-11 weken | E) augustus/september | ||
Plant hoogte: | I) 0.40-0.75m | |||
Opbrengst: | I) 35 gr/plant | |||
Spliff contest.jpg Spliff contest (1).jpg en we zijn vertrokken. laters, thugz |
Comment