Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hallo lezers
Ik draai er maar eens een sticky bij tijdens deze update.
Hier alvast de leeftijd van de Hippies 27 mei Dag 11 Voor de nieuw komers! Dag 31 Voor de veteraan!
IMG_20160527_165131.jpg
Verder ontdekte ik dat de Zwarte 18 liter hippie en de normale hippie helemaal aan het hangen waren.
Ik vermoed dat ze te droog stonden en heb ze rustig een beetje water gegeven.
Kijk morgen wel hoe ze der bij staan, de 12 liter hippie en de roze hippie gaan goed.
IMG_20160527_165839.jpg
Tsjaa The Hippie In War word zoals jullie gezien hebben nog steeds geteisterd door die fucking klote birds!
Wat zal ik daar nou eens mee doen
Nou misschien gewoon wat stroom zetten op dat gaas
Nee dat kan je ook niet maken bird
Vogel veschrikkers dan, nou denk je nou echt dat ze daar intrappen
Misschien dan maar een roofvogel in me frame gaan houden tussen de wietplanten.
Of ik laat ze gewoon over me wietplanten heen schijten
Verder gaat het lekker met de hippies op me balkon.
Staan nog steeds te wachten op een nieuw onderkomen IMG_20160527_165203.jpg
Dag 15 Voor de kleine hippies Dag 35 Voor de grote hippie
Om te beginnen, de 18 liter hippie vanaf 2 kanten. IMG_20160531_142613.jpg
Hij is wat opgeknapt vergeleken 4 dagen geleden, pot voelt wat zwaar aan maar naar mijn gevoel niet te nat.
Waar die wel last van heeft zou ik niet weten, iemand suggesties?
Ik denkt dat het wel bijtrekt want de normale hippie ( onderste van de 3 op foto) heeft ook wel wat kleine problemen. IMG_20160531_142651.jpg
De hippies staan op mijn balkonnetje nog steeds wat nat.
In het leentuintje zal het vast beter gaan omdat ze daar constant in de zon staan.
Ik zal binnenkort maar eens bij die hippies gaan kijken.
Verder heb ik een vraagje aan jullie.
Ik heb gekeken in het topic 'blad probleem oplosser' en ik denk dat 1 van mijn hippies op het balkon last heeft van calcium te kort.
Of toch last heeft van te nat staan.
Dit denk ik omdat er bruine vlekken in het blad beginnen te komen, ik wacht het rustig af, wat denken jullie? 20160606_125053.jpg
Hoi Bird
een van mijn meiden heef ook van die vlekjes gekregen
ze staat in potgrond met voeding voor 2'maanden en ik geef niks bij
op een paar vlekjes na is het nu enkele weken later niet uitgebreid en de plant doet het voor de rest erg goed
de hippies staan er goed bij
@The Bird : Probeer je potten een beetje droger te houden met regen door ze dan af te dekken
Voor de rest rustig verder doen voeden kan later altijd nog
Laat haar eerst maar de pot vol wortel schieten
Last edited by Nonsense; 6 June 2016, 22:03.
Reden: Afdekken met regen. Bedoelde ik
Niks groei voeding geven, het plantje is nog klein.
Je hebt verse aarde, die kan er nog wel voorlopig op teren.
Heeft wel veel geregend, water geven hoeft iig niet meer totdat de zon em wat opdroogt .
Kijk naar de nieuwe uitlopers, die zullen groen zijn en dat blaadje met die bruine vlek ff vergeten.
Zolang je dat gaat zien, zou ik me geen zorgen maken .
Hoog die potjes wat op als er gaatjes onderin zitten, anders zuigt ie xtra water op tijdens regenval of wat Nons zegt .
Ik zou niet voeden, en niets afdekken. Vochtige pot + afdekking = rot. Je verbreekt de luchtcirculatie.
Voeden doe je maar als de lobblaadjes afvallen; daar haalt de plant zijn voeding nu nog uit. En daarna mondjesmaat voeden. Een kwart dosis ofzo. Een eenmalige overkill is een overkill. Regelmatig wat te weinig, geeft geen problemen.
Kanon@
Over een week zal ik eens gaan kijken om voeding te bestellen.
Nonsense@
Ik zal voortaan de potten wat droger proberen te houden, golfplaatje in het leentuintje en wat ik weet gaan morgen de 2 hippies op mijn balkonnetje weg en moet ik weer aankijken hoe het uitpakt na de verhuizing.
Oerhippie@
Ik zal me niet zo zorgen maken over die plekken zolang het zich niet naar andere bladeren uitspreid.
Verder zal ik met de hoosbuien proberen die potten van de grond te krijgen zodat ze niet alles op slurpen
LR2@
Als er eenmaal voeding is zal ik alles met mate doen
Dank jullie wel voor de reacties
Nog een kleine update voor de hippies in het leentuintje,was er gisteren even snel en vandaag zal ik alles met potgrond bijvullen.
7 Juni
22 dagen kleine hippies
Dag 42 voor de grote hippie
Comment