Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De eerste maal ; 4x NLX
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: De eerste maal ; 4x NLX
Tijd voor een update
Na noodweer is er bij de gehalveerde slechte plant die al was doorgebroken door de schimmel nog een tak afgebroken.
De andere 3 doen het perfect en de bloei is reeds al een week op gang!
De stekken gaan ook perfect nog! Ik ben benieuwd wat er af gaat komen
Comment
-
Zo ik ben een weekje op vakantie geweest en me moeder heeft de planten verzorgt.
Het gaat erg goed de bloei zet goed door.
Wat me op valt is dat de plant een stuk MINDER ruikt als voordat de plant in bloei stond. Heel erg raar
Me moeder heeft ze een andere plek in de tuin gegeven want door harde wind waren ze al 5 keer omgewaaid.
Ook de stekken hebben al knopjes!
Tijd voor foto`s
De planten op een rij
Toppen
De gehalveerde plant
De Stekken
Gaat goed maar ik denk dat ze nog best lang moeten bloeien
Comment
-
Hey wierie man!
Mooie monsters he, had je verwittigd Zie dat ze bijna de deur voorbij hebben gestoken, ik voel de bubbels al op mn tong
Ziet er lekker uit man, hoop dat ze allemaal de rit kunnen uitmaken. Over het geuren kan ik nog weinig zeggen want het is al zo lang geleden maar een koolstoffilter was niet echt nodig. Heb al plantjes gekweekt die veel sterker geuren maar laat je niet misleiden wierie, NLX is the bomb! Een verborgen verleidster
Rofl, ik moet steeds lachen als ik de titel van je topic zie. Constateer dat de groeimicrobe je serieus in zn macht heeft samen met je moeder Gelukkig dat zij er nog is of je hele tuin stond al vol
Grtz $iRsigpic
Comment
Comment