Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sjamaan
Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja
Zoals je ziet is m'n Purple Widow enorm geworden omdat ze redelijk vroeg (eind april) is ontkiemt. Ondanks al het trim werk is ze een grote dame geworden en is ze nu bezig met d'r laatste groeispurt. Ik zou de Purple Widow zeker aanraden aan een beginnende kweker!
De White Rhino staat nog steeds in de groeifase en laat nog steeds geen geslacht zien, terwijl de Big Bang en Lemon Skunk allebij beginnen met bloeien. Dit komt denk ik door de Skunk achtergrond van bijde planten.
Overigens is de stam van de Big Bang ongelovelijk sterk! Als je een plant zoekt die goed tegen veel wind kan is de Big Bang een aanrader.
De Super Silver Haze en Hawaiian Snow groeien nog steeds en beginnen nu toch eindelijk weer het zonnetje goed te zien.
Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja
Amai noemt gij dat voorbloei? Die dame lijkt me al heus aan het bloeien hoor Prachtig man!
Lijkt me toch al twee weken bloei, als het niet langer is! maarja is een foto van ver genomen in het donker met je flits erop.
Die flits is echter geen goed idee he Weet nu niet of dat al te schadelijk is, maar donker hoort donker te zijn he.
Comment