Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sjamaan
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sja
White Rhino.
Ze heeft veel last van toprot omdat ik niet vaak m'n dames heb verzorgd. Nu alles weg geknipt is valt het wel mee. Denk dat ik d'r nog door de regen laat gaan aankomende dagen. Want vooral in de laatste dagen van de bloei zal ze vol met harskliertjes komen te zitten.
Ruikt naar toast met leverkaas naar mijn mening.
Big Bang.
Deze dame heeft nu helemaal geen last van toprot en begint zelfs hier en daar paars te worden!
Ruikt heel zoet, echt yoghurt snoepjes zoet.
Lemon Skunk.
Ook deze dame heeft geen last meer van toprot en begint hier en daar een beetje paars te worden.
Ruikt lekker naar citroen met een ander fris en fruitig geurtje er bij.
Comment
-
Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sjamaan
White Rhino maar geoogst, vandaag scheen de zon nog lekker en ik heb d'r ruim 10 dagen met gespleten stam laten doorbloeien. Ondanks dat ze nog ruim tot het einde van deze week er in kon zitten voor wat extra hars productie heb ik d'r geoogst omdat het weer de laatste week al helemaal niet zo mee zit en ze is redelijk gevoelig voor rot. Ik denk dat door het splitten er toch nog wel wat aardig hars op is gekomen.
Comment
-
Re: Achtertuinkweek '09: Greenhouse Seeds & De Sjamaan
Das nou deftig oogsten op deze manier worden de sappen van de bladeren en steel lekekr om gezet in suikers geef je wietje lekker de tijd om te drogen en hou het goed in de gaten voor evt schimmel knap gedaan hoorGod was never on your side..
Comment
Comment