Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoelang verduisteren?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hoelang verduisteren?

Korting op 420shop
    Hallo,

Ik ben nu 4 dagen aan het verduisteren, ik zie wel dat hij in de bloei komt, er komen overal kleine topjes ls t waren, maar nu is mijn vraag.. hoelang moet ik hiermee mee doorgaan? Todat hij klaar is voor te oogsten of kan ik bijv. na 2weken stoppen met verduisteren?

Hopend op een reactie!

BVD!!

Mvg,
    Sjief

Re: Hoelang verduisteren?

ik denk dat bijna iedere plant al in de bloei van zich zelf is gegaan de eerste 2 weken zie je bijna niks misschien was je al opgevallen dat je plant [bijna] .niet groeide en zich een week of 4 geleden zich begon uit te strekken 12sep 006.JPG12sep 013.JPG mijn planten zijn ook pas net goed in de bloei gegaan zoals je ziet het verduisteren had je in juli of begin aug. kunnen doen maar nu maakt het niet meer uit dus als er al topjes aan zitten hoef je hem zeker niet meer te verduisteren succes

Comment

Ja, ik wil er een beetje vaart achter zetten vanwege de vele regen de laatste tijd, heb al heel veel gele bladeren moeten plukken (iig ik denk dat dat door de regen komt die gele bladeren). Maar ik heb ook zoiets als die rechtse foto van jou, maar dan ietsje groter. En ben ook begonnen met bloeivoeding, maar door die vele regen regent dat het er zo uit?! Toch? En ja in de garage staan ze wat warmer en lekker droog dus ik denk dat dat ook wel beter is.

grtz

Comment

je hoef niet meer te verduisteren
        en de gele bladeren is normaal
        die stoot de plant af om
        het voedsel er uit te halen
        en naar de toppen te brengen

Comment

als je gele bladeren heb staan ze zeker in potten hoe groot zijn ze dus hoeveel liter past erin heb je geen foto met verduisteren gaat het niet sneller alleen begint het eerder de bloei je planten hebben die tijd gewoon nodig

Comment

Als je na 4 dagen verduisteren al bloei ziet is dit gewoon de eigen bloei van de plant,stop maar gerust met verduisteren.
            Een verduisterde plant zal pas na ongeveer 2 weken zichtbare bloei tonen.
            Verduisteren doe je normaal gesproken als er nog lange dagen zijn,aangezien de dagen nu heel snel korten ben je gewoon te laat aan het verduisteren begonnen.
            Succes!

Grts
            Daniella
            Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

Misty's ABC

Comment

DSC02532.jpgDSC02539.jpgDSC02534.jpg
              DSC02530.jpgDSC02533.jpg
              Attached Files

Comment

Je plant ziet er echt wel bleek uit, ik twijfel of je aarde wel goed zit.Verduisteren hoeft niet meer want dan kan je weer problemen krijgen met toprot daarbij aangezien ze moeilijker gaat verluchten

Comment

Comment

Kan maar moeilijk geloven wat je zegt, ik zie duidelijk een totaal andere kleur van je bladgroen ten opzichte van je nerven :s

Comment

Je bedoeld de onderkant van de stam tegenover de bladeren?

Comment

Nee, je bladgroen ten opzichte van je bladnerven
                        Neem nog eens een foto als het net donker is, dan is er geen discussie meer mogelijk

Comment

Comment

Wil eerst weten of het echt wel verkleuring is want nu zeg jij dat er niets aan de hand is, ik veronderstel dat je er een beter zicht op hebt dan ik met die paar fototjes
                            Neem mij eens een fototje in het donker (gewoon je plant effe in een donkere kamer zetten en daar met flits een foto nemen) en dan komen we er

Greetzzz

Comment

Comment

Bezig...
                              X