Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe werkt planten kruisen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hoe werkt planten kruisen

Korting op 420shop
    Heeey!

Ik heb dit jaar ookwat regulier seeds, dus wou ik wat gaan kruisen, moet ik dan gewoon een mannetje en een vrouwtje naast elkaar zetten en dan komt alles goed? of moet ik daar meer dingen voor doen? En zijn er ook nog trukjes voor? dat de plant beivoorbeeld zijn smaak houd, of als je beivoordbeeld een autoflower met een skunk kruist, dat het een autoflower word met skunk smaak enzo, zijn daar trukjes voor? of tips ofzo?

Ik weet hier helemaal niks, nada,nienda, nopes van dus alle tips zijn welkom

Edit: Heb het even voor je aangepast ~ By Weedy
    Last edited by Weedy; 2 February 2012, 19:58. Reden: -

Re: Hoe werkt planten krijsen

Tip 1 lees het forum is rond en mannetje en vrouwtje bij elkaar zetten lijkt me niet slim.
    God was never on your side..

Comment

Waarschijnlijk heb ik me vraag verkeerd gestelt.. Ik wil zaadjes. Dus een mannetje en een vrouwtje moeten toch wel bij elkaar..

Comment

Laat me duidelijk zijn lees het forum eens goed rond.
        want zou natuurlijk wel heel makkelijk zijn als wij je alles voor kauwen terwijl je alles hier kan op zoeken.
        ja dan heb je een man en vrouw nodig
        God was never on your side..

Comment

Ja maar ik heb net al gekeken, maar ik vind niks. Er is geen topic voor zaaden kweken enzo alleen voor wiet kweken..

---------- Post added at 19:48 ---------- Previous post was at 19:43 ----------

Ohh heb iets gevonden

Comment

[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Re: Hoe werkt planten kruisen

Okee thx hier heb ik wat aan ik heb het topic stuifmeel verzamelen gelezen Oke, dus eigenlijk kiezen jullie gewoon 2 leuke soortjes en dan maar hopen dat er iets lekkers uit komt? Hmm ik ga nu even zoeken of ik kan vinden hoever het stuifmeel word verspreid want anders moet ik een guerilla spot alleen maar voor mannetjes hebben.. Ik ga denk ik thai x skunk kruisen met lowryder1 en kijken wat daar uit komt
              Maar als ik lowryder1 gewoon met een lowryder1 kruis, komen er dan ook normale planten uit? en niet alleen maar AF's?

Thx

Comment

Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Hmm okee ik ben van plan gewoon mijn spots met vrouwtjes te houden, en bij een vriend in een heel groot bos, 2 lowryder mannetjes te planten, en 1 thai x skunk mannetje. En dan de lowryder met de lowryder kruisen, en de thai met de thai en misschien de thai met de lowryder Ik hoop wel dat de lowryder x lowryder AF's oplevert. Heeft iemand ervaring met AF's kruisen?

Thx ventje

Comment

ja, wel binnen een soort (lowryder 2), nog geen niet-AF gezien. Ook AF versus regulier, uitkomst > non-AF
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Okee thx Hoeveel zaaden komen er denken jullie af van zo'n kleine lowryder 1? niet zo heel veel lijkt me toch?

Comment

hangt af vqn je topgrootte. Ga uit van 40-180 zaden
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Okee thx dat is al meer dan genoeg want met die zaadjes ga ik volgend jaar een hele grote guerilla kweek beginnen

Comment

beter meer kleine kweekjes op verschillende locaties... risicospreiding
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Ja dat bedoel ik ook, 20 planten per spot, en dan gewoon lekker veel spots maar dat komt volgend jaar wel, nu eerst focusen op dit jaar

Comment

Bezig...
                              X