Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaailingen vorderen niet - hulp!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Zaailingen vorderen niet - hulp!!!

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
    Begin maar eens gewoon op potgrond. Dat heeft voldoende voeding om ze zeker 5 weken in.leven te houden, en niet genoeg voeding om ze kapot te maken. Waarom een 400W hps voor een buitenkweek? En waarom geen stekgrond? Indirect licht lijkt me gek, wiet kan geen overdosis licht krijgen.. Overdosis warmte wel.
    Gewoon niet te moeilijk doen. Let je op dat het lichtschema buiten, anders is dan die binnen? Kan voor gestress zorgen. Ook de grote tempwratuurverschillen, zullen je planten niet leuk vinden. Daar heb je het al, zal een flinke klus worden.
    Ik ben zelf van mening: buitenkweken moet je buiten doen. Dat bespaart je ditsoort gedoe en het verlies van planten. Met dit weer (en dat van afgelopen maand) is er bij mij buiten nog niets kapot gegaan.. Houd het simpel en laat je plant het werk doen
    vriest het dan niet bij jullie buiten snachts? En hier veel bewolking en felle buien vaak. Ook hagel...leek me niet ideaal voor een zaailing om zo al buiten te zetten...

of beschrijf een hoe jij ze buiten hebt staan? Onder een afdak misschien? En heb je ze ook gewoon buiten in volle grond ontkiemd? Graag wat tips als het bij jouw zo vlot gaat -)

ps: cactusgrond = stekgrond

Comment

Kijk eens in mijn topic, onder in mijn handtekening/signature. Daar vind je zo goed als alle info die je nodig hebt, ook antwoord op je vragen
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
        Kijk eens in mijn topic, onder in mijn handtekening/signature. Daar vind je zo goed als alle info die je nodig hebt, ook antwoord op je vragen

check

thx!

Comment

Bezig...
        X