Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hermafrodiet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Hermafrodiet

Hermafrodiet is niet jouw schuld, dat zit in de genetica.
    Misschien heb je ze teveel gestressed, maar dan nog....het zat er dus al in.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

True Hermaphrodite in Cannabis
      Environmentally Induced Hermaphrodite in Cannabis

Op de site montanabiotech heb ik gevonden dat een herma met zowel calyxen als ballen een echte genotypische hermafrodiet is, terwijl een herma met enkel banaantjes uit calyxen (zoals bij mijn plant) door stress gebeurt. Deze tweede kan volgens hun dus ook niet herkend worden in de genen van deze plant. Een genotypische hermafrodiet die dus zowel calyxen als ballen heeft zou volgens hun ook veel erger zijn, dat had een vriend van mij vorig jaar en daar werd je bijna helemaal niet stoned van.

Hebben jullie trouwens tips om soorten te vinden met stabiele genetica voor volgend jaar? Zou graag een kushsoortje zetten dan.

Comment

Ja laten we er aub geen "welke plant" topic van maken, zo zijn er al 76
        Een plant geeft alleen banaantjes als die ook gevoelig is voor stress.
        Dat zit in de genen dus voila..

En of het erg is of niet, tja..
        Als er 2 van die niet-zo-erg-banaantjes open springen terwijl ik er wat andere plantjes bij heb staan zit er straks overal zaad in.
        Of je dat erg vind..ik wel, als ik kweek om te roken moet ik geen zaad ertussen hebben, ook geen niet-zo-erg-zaad.
        Planten die zaad maken hebben sowieso minder potente wiet en dat is vervelend, als je juist voor die wiet aan het kweken bent.

Daarom vraag ik altijd welk zaad het is en van welke breeder.
        Dat zaad zal ik nooit kopen, en als ik die breeder nog 2 of 3x tegenkom met deze grappen dan gaat die complete zaadmaker bij mij op de blacklist.

Zo denk ik over herma's heh...ik tiep vaak wat ik denk, je hoeft het er niet mee eens te zijn natuurlijk, ghehe...
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Nog een vraagje; tot hoeveel dagen voor oogst kan ik stoppen met achter banaantjes zoeken en die weg te plukken? Met andere woorden hoe lang duurt het voordat een banaantje stuifmeel loslaat als iemand dat weet?
          En is de plant stressen door voor de oogst te verduisteren nog de moeite waard? Of werkt dit niet doordat ze al bevrucht is?

Comment

Voor de geinteresseerden, ik heb in totaal 2 onrijpe zaadjes gevonden tussen mijn geoogste wiet die erg potent is

Comment

Dat valt dan mee, laat het je smaken.

Comment

Bezig...
              X