Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verslag eerste kweekkast zelf bouwen + kweekverslag !!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Verslag eerste kweekkast zelf bouwen + kweekverslag !!

    Dat gaat lekker bij jouw JFF, maar het blad uitval zal waarschijnlijk komen doordat er weinig licht onderin je planten komt.

    Verder gaan ze toch lekker zo???? ik zou voorlopig je PH zo laten want als ik naar je planten kijk dan vinden ze het maar wat lekker, en die overvoeding is niet zo erg, een paar puntje maakt niet uit.

    Misschien een kleine tip nog: koop een hamerslag kap, die kosten 11 euro en verdelen het licht veel beter in je hok, met die spiegelkappen heb je meer plekken waar veel licht schijnt en stukken waar amper wat schijnt.

    Veel succes de laatse paar weekjes!!!

    Grtz

    Comment


      Re: Verslag eerste kweekkast zelf bouwen + kweekverslag !!

      Je denkt er hetzelfde over als ik. Alleen merk ik dat de toppen kleiner zijn als de vorige ronde. Alleen heb ik nu wel veel meer toppen. Ik ben dus benieuwd wat meer gaat opleveren.

      Voor wat betreft die hamerslagkap, dat was ik ook al van plan. Ik lees goede verhalen, dus ga het eens proberen. Ik heb de kap al wel wat wijder gebogen zodat hij meer het licht verdeeld over het totale oppervlak.

      Gr. JFF
      Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

      Comment


        Re: Verslag eerste kweekkast zelf bouwen + kweekverslag !!

        ph hpud ik op 6 op advies van de growshop houder.en af en toe een grondmonster nemen zodat je ziet wat de ph in de grond is.mocht de ph dan teveel zaken dan kan je zelf je ph wat omhoog gooien.

        Comment


          Re: Verslag eerste kweekkast zelf bouwen + kweekverslag !!

          Zo typisch dat iedereen een andere PH-waarde heeft. Maar zolang het goed gaat denk ik dat het goed zal zijn. Ik neem ook af en toe een grondmonster. Alleen denk ik dat het een beetje gokken blijft, dit omdat het geen exacte wetenschap is (je neemt een X hoeveelheid ged. water en Y hoeveelheid aarde, welke PH heeft het water, etc.) Of ligt dat aan mij?

          Maar gaat hij bij jou goed?
          Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

          Comment


            Re: Verslag eerste kweekkast zelf bouwen + kweekverslag !!

            nieuwe camera1 069.jpggaat redelijk goedwas altyd de man van veel grond en biobloem en niet afzuuren.nu op aanraden van een vriend hypro terra en bloombastic en afzuuren op 6 en elke week grondmonsters nemen.en gaat lekker,toppen werden in begin week 7 al keihard

            Comment

            Bezig...
            X