Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x anesia future1 en 2x lemon haze hps

Collapse
This topic has been answered.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

goedemiddag kweekers zonet even gekeken naar de dames die op 18uur staan nu

ze lijken de donkere periode toch wel meer te waarderen dan continu licht en de ontwikkeling van de plant gaat toch sneller op 18uur had dit niet verwacht en een voeder beurt zal niet meer lang opzich laten wachten zie de wortels overal aan de zijkan en dieper na de bodem al liggen zal dit morgen ff beter bedekken denk dat ze binnen 2dagen wel weer een flinke bak water en voeding lusten

de ingewaterde potten worden rap lichter nu das een goed teken dan zijn de wortels zich al lekker diep aan het innestelen wil wel dat de wortels de boden bereiken en dit x gaat dat goed komen
    Last edited by Tijnie82; 15 July 2022, 19:27.

Comment

• Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Ik heb wel is gehoord van iemand dat plantjes de zelfde eigenschap heeft als een mens. er zijn zelfs wetenschappers die denken dat plantjes kunnen voelen

• Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      dat zou vast een ceker wel zo zijn der zijn ook mensen die zeggen dat muziek kan helpen enzo dus zou me niks verbazen dat onze planten bepaalde dingen kunnen voelen ofzo ze kunnen immers ook ziek worden of gezond maar dat onze cannabis planten gevoelige dames zijn is ceker hehehe

?mrgreen: wat betekent dat?

Comment

zo een goedemorgen iedereen

de dames vinden hun 18uur licht schema wel heel.erg fijn wand ze zijn de laaste 3dagen meer gegegroeit dan 1week op 24uur

ze groeien nu wel heel snel

alleen het voor bloei begint wel steeds meer en meer te worden worden al bijna pruikjes als je het mij vraagt zal zo nog wel foto,s plaatsen ik zat er aan te denken om de klok volgend weekend om te gooien maar als.ik ze nu zo snel zie groeien denk ik eerder dat het binnen een dag of 3

de klok gaan omgooien naar 12uur licht de grote bags zijn nu rap.lichter aan het worden dus die gaan morgen of overmorgen nog een goede voederbeurt krijgen met

fish mix bio bizz
      bio grow bio bizz
      cal mag biobizz

tot nu toe super te vreden over bio bizz dacht eerst van moet eerst maar zien of het goed is de voeding maar zo te zien wel en goed betaalbaar
      in vergelijking met plagron veel duurder hoop nu de planten wel mooi groen te houden maar aangezien je hier de helekweek groei voeding mee geeft zal dat wel gaan lukken ook in de bloei ik vond dit een beetje raar maar het blijkt normaal bij biobizz en heb al kweekjes gezien waar ze deze voeding gebruiken top resultaten het netje gaat dr ook op 1deze dagen als het zo gaat als ik wil anders zonder netje ​
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 8 photos.

Comment

• Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Ze zien er gezond uit. Wel vreemd toch dat je al bloei verschijnselen hebt, terwijl je de klok nog niet op 12/12 hebt gezet

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        vond het ook al raar ze stonden eerst op 24uur maar dat deed ze niet veel goed sinds de klok op 18uur staat komen dr veel meer vertakkingen en groeit die gewoon goed en veel sneller dan op 24uur de voor bloei kwam al op 24uur licht en op 18uur lijkt het voor bloei nog sneller te gaan sterker nog het lijkt nu dat er ook echt pruikjes komen ik kijk het nog een paar dagen aan en anders de klok op 12uur de reden dat ik ze zolang mogelijk op 18uur wou hebben is omdat de autoflower er instaat maar dat is niet anders dat is gewoon voor een snellere rokertje dan kan ik rustig wachten op de andere planten klaar zijn voor de oogst

zo eens even wat aan het inklappen van de wanden gedaan door het vacuum trekken van de tent simpel opgelost kost niks werkt goed

zoals ze zeggen dr is altijd ruimte voor verbetering
      This gallery has 1 photos.

Comment

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        dat had gekunt als dat had gewerkt maar dat werkt niet ook al staat de afzuiger op 10procent zuigt die hem als nog gelijk vacuum
        dus dat werkt niet en dit wel en het is gratis en me oppervlakte is paar cm groter nu en als je de afzuiging zo zacht moet zetten heb je dr ook niks aan in de bloei wil je hem vol open hebben staan wand je moet wel vaakgenoug de lucht verversen kunnen en dat gaat ook niet als die zo zacht staat tis maar een afzuiger van 425 volle pk ,s heb ik wel nodig en helemaal met de warmte van de zomer

• Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Ik vind ook een mooie oplossing zo iets ben ik ook nog van plan om te doen

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        hee bas weet niet met welke tent je werkt maar je hebt ook dit spacebooster doet het zelfde alleen is klik systeem met buizendacht miss is zoiets voor jou als je het netjes wil teminste ik had het ook kunnen kopen maar dit had ik nog liggen en kost niks

owja foto doe ik hier onder ff weetje wat ik bedoul

dit is de space booster 2soorten
      This gallery has 3 photos.

Comment

• Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Dat ziet er wel cool uit bedankt voor het mee denken

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        geen probleem je moet elkaar helpen ja en dit owja dit was bij growland.nl door de vacuum van de tent ben je minimaal 10 procent ruimte kwijt dus er zit ceker winst in kwa oppervlakte alleen moet je even goed kijken als je tent overeen komt met die space boosters voor mijn tent was dr geen 1die past daarom heb ik het met hout gedaan voor mammoth pro niks beschikbaar helaas

zo vandaag naar even voor de hitte water gegeven 5liter verdeelt over de 3dames de auto 400ml

lamp staat op 30 cm van de grootste plant
      en 40cm vanaf de kleinste

4ml cal mag
      2ml fish mix
      2ml grow

de dames zullen vandaag wel flink gaan drinken ze groeien mooi verder veel ontwikkeling in de planten alleen de kleine breede moet de anesia wel zijn giga groot blad en de andere 2dames zijn de lemon h de grootste is nu 60cm hoog en de kleinste rond de 45cm maar die groeien nu flink in de breedte na het het toppen gaat top nu na de klok al poosje weer op 18uur staat de pruikjes bij de lemon h lijken door te zetten maar we gaan het zien kunne altijd de klok nog om zetten maar liever doe ik dat pas als de.planten ongv rond de 80 cm zitten
      This gallery has 8 photos.
      Last edited by Tijnie82; 18 July 2022, 18:41.

Comment

• Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        T'zen 4 mooie , kèép it gèén !!

• Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        dat ceker ze zijn flink bij getrokken al vind ik dr kleinste en de breedste het mooiste giga grote indica bladeren terwijl het 50/50is hybride haha zo zie je het verschil mooi tussen indica en sativa

• Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Gaat lekker daar, suc6

Ze staan er mooi bij!
      Horks Fototopic 2.0

Comment

goedemiddag
        zo net 7 liter water gemaakt voor de 3dames
        fishmix 6ml
        grow 6ml
        cal mag 4ml
        de auto flower 400 ml water

nou 1haze die begint nu toch echt met bloeien zitten al pruikjes op dus morgen maar echt de klok om zetten de andere haze is aan het twijfelen of die het zelfde gaat doen of niet tis nu toch tijd om naar 12uur licht te gaan morgen

verder ze groeien mooi verder geen problemen en niks te klagen alleen het bloeien van de haze haha dus dat de rest ook snel mag gaan bloeien als de klok om is hahaha ben wel benieuwd wat jullie mening is van de bloeiende haze

en heb de planten nog ontbladert en de onderste takken weggehaalt zodat alle energy naar de toppen kan en alleblad weg wat top locaties belemmerde

en heb van de weg geknipte nodus wat stekkies gemaakt 1in zand en 4in stekblokken
        This gallery has 10 photos.

Comment

en de stekkies

Comment

gewoon als test om te zien of ze het gaan overleven zo

Comment

Mooie binnentuin, je planten staan er prima bij!

Stekken laten wortelen onder 12/12 heeft weinig zin en met zoveel licht wordt het onnodig lastig gemaakt.
              Horks Fototopic 2.0

Comment

• Tijnie82
                Tijnie82 commented
                Editing a comment
                dan zou de andere h het toch ook moeten doen die twijfelt ook om mee te gaan

• Hork
                Hork commented
                Editing a comment
                Hoeft niet, elk zaadje is weer anders in principe. Of er is een autoflower zaadje tussen de anderen terechtgekomen. Dat weet je met zaad toch nooit, het blijft ergens een gok. Slome Joop had een autoflower zaadje dat niet begon te bloeien. Ook zoiets.

• Tijnie82
                Tijnie82 commented
                Editing a comment
                kan inderdaad van alles zijn maar ja het zijn huismerk zaadjes van wietzaadjes .nl.bestek daar ook nooit weer vaak slechte zaden daar kwam k.later pas achter zamnesia is veel beter en minder hermas daar wijze les voor volgende x

ik vind het belangerijkste van deze ronde dat ik me led lamp goed onder de knie leer krijgen das wel ff als je hps gewent bent maar nu weet k al goed wat k met de lamp kan en hoever er vanaf of juist hoe dicht er op belangerijke info wat k beetje zelf moest uitvogelen nu weet k wat kner mee kan doen en kan k volgende ronde een knaller draaien van een ronde

vorige ronde geljk in de eind pot niet moeten doen want constant te veel water nu 2x over gepot en ingewaterd vanaf zaadje 1x hoefen water geven voor de rest ging alles vanzelf

voor groeien onder 24uur licht gaan we ook niet meer doen dus met alles wat k geleerd heb van de vorige ronde en deze ronde kan ik de puntjes op de i zetten en go fore it next round

Comment

• Tijnie82
                Tijnie82 commented
                Editing a comment
                ja snap ik ook niet zag gistet een stukje over wiet

weet nie waarom wiet drugs is het is een plantje ik ben geen drugs dealer ik ben een bloemist haha vond het wel een goede

• Tijnie82
                Tijnie82 commented
                Editing a comment
                zelfde met stekke die zijn meer verboden en word zwaarder bestraft en voor hasj word ook zwaarder bestraft dan wiet zonder wiet geen hasj tis niet logisch hoe ze dat allemaal bedenken

• Bas Haze
                Bas Haze commented
                Editing a comment
                Ja alles is behoorlijk krom gelukkig heb ik er geen last meer van leef in me eigen wereldje 🧘‍♂️

goedemiddag zo net even bij de dames ff wat potgrond bij gedaan wand potten gingen aan de zijkanten weer even opgevult zodat er geen licht bij de wortels komt

de klok is om staat op 12uur licht en 12uur donker zodat de haze verder kan gaan bloeien
              ze zijn wel weer bijgekomen van het snoeien scheelt wel dat ze gezond zijn gaat het herstel sneller

ze hebben 42 dagen voor gegroeit

dus kunnen we nu gaan wachten op de strek ben benieuwd hoe groot ze gaan worden dit heb nog een flink stuk dat de lamp omhoog kan maar het moet niet te gek gaan worden

Comment

de stekkies doen het zo ver nog steeds goed
                teminste de in de stek blokken wel
                de bladeren staan nog mooi recht op dus denk dat ik met deze stekken wel een goede kans heb dat ze gaan wortelen

had nog 1in zand gedaan maar was binnen 24uur overleden
                maar dat maakt niet uit ze zijn immers gratis anders ging het afval in de container dus daar kan je mooi een test mee doen

Comment

• Hork
                  Hork commented
                  Editing a comment
                  Zou een tl uitdoen. Less is more.

• Tijnie82
                  Tijnie82 commented
                  Editing a comment
                  en welke kan ik beter uit zetten

de coolwhite

of de warmwhite

ow top dan ga ik eentje uitdoen thanks

• Hork
                  Hork commented
                  Editing a comment
                  De warm white.

een goedenmorgen iedereen

zo het gaat weer lekker

de stekkies maken het ook goed

de autoflower gaat nog niet superhard maar gaat ze gangetje

de 2 haze zijn snel gegegroeit na het schakelen denk dat de haze me nog wel eens wil gaan verrassen kwa grote denk dat het een grote dames gaan worden en de anesia gaat ook lekker niet super groot maar dat kan altijd nog snel gebeuren voor nu een zeer tevreden kweker
                This gallery has 10 photos.

Comment

• Corleone1933
                  Corleone1933 commented
                  Editing a comment
                  Ziet er goed uit

• Tijnie82
                  Tijnie82 commented
                  Editing a comment
                  ik dacht eerst de tent krijg ik niet vol met 4planten dit dacht ik maar met de haze had ik ook wel genoug aan 2planten hehe
                  die gaan echt groot worden en breed miss maar goed dat de autoflower en de anesia maar wat kleiner zijn al kan dat soms ook snel veranderen

de stekken hebben nog geen wortels maar dit is pas dag 3over een dag of 10zal er wel wat wortels zijn naar zag net had 1stekje die voorbloei heeft dus denk dat die gaat afvallen we gaan het zien wat ze gaan doen
                  Last edited by Tijnie82; 24 July 2022, 11:29.

• Tijnie82
                  Tijnie82 commented
                  Editing a comment
                  moet je de bladeren ook zoon raar half afknippen zie dat vaak wel met stekken die dat doen als deze x stekken maken goed gaat ga ik ook eens een ronde draaien met stekken hehehe ik ben ook besmet met het stekken maak virus hahaha
              Bezig...
              X