Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

slaapmiddel op zolder. the saga continues

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    slaapmiddel op zolder. the saga continues

    Korting op 420shop

    Howdy Stoners,

    Lang geen topic gehad. MIjn geheugen leek in de periodes dat ik wiet vape om in slaap te komen nog harder achteruit te gaan dus ik heb van alles aan altervatieven geprobeerd maar niet gevonden. Neuroloog geeft aan weinig te kunnen doen en dat wiet geen onomkeerbare schade toebrengt , zeker in de hoeveelheden die ik gebruik, dus we gaan er weer voor.

    In principe had ik dacht ik nog zat in de potten zitten, maar ik slaap er steeds slechter op. Op oude wiet sliep je beter dacht ik, maar op erg oude wiet blijkbaar niet. erg smakelijk ziet het er ook niet meer uit. best bruin van binnen:




    Vandaar dus toch maar een snel rondje om voor de zomer weer klaar te zijn. vanwege de snelheid weer voor auto’s gekozen. Als ik het watergeven onder knie krijg dan komt daar wel wiet af binnen de 13 weken die ik heb tot de vakantie hoop ik. Veel heb ik dus niet nodig. Van de vorige ronde had ik nog wat lightmix en allmix over. dat heb ik in de potten gedaan, beetje potgrond van de welkoop voor 1 jaarsplanten erbij. Ingewaterd en gelijk alweer gezien dat ik dat niet beheers. tensio op 25 .. :




    maar geen nood, de zaadjes liggen net pas in het water om wortel te schieten.

    Ook bij het kiezen van de zaadjes alweer de nodige fouten gemaakt:

    -in de haast een CBD zaadje uitgekozen die helemaal geen auto is.. die leg ik dus ergens neer waar ik hem ongetwijfeld vergeet.

    -verder wat Gorilla glue uitgezocht omdat ik daar goed op sliep, had ik mijn oude topic gelezen dan had ik alle waarschuwingen over herma’s wel gezien.. ik zet ze maar goed in het zicht en we hopen er het beste van

    -Ook over de uitgekozen Northern Lights verschillen de meningen nogal. de ene noemt het werkerswiet en blijft alert, de anders slaapt er juist op. we gaan het zien.

    -En tenslotte de tip van QnQ pas gezien nadat ik besteld had. Wel blij dat je meekijkt. ik hoop weer op je hulp man, dat ging de vorige rondes ook super.

    Beter blunderen voor ik begin dan net voor de finish


    De biobizz staat klaar. Potten ingewaterd in de kast. Zaadjes in het water. erg veel keuze was er helaas niet.

    Maar met de tips die ik hier kreeg en een filter op slaapwiet op de site heb ik heb ik de volgende dames laten zwemmen:


    Dit is de sleepy Joe van Anesia Seeds.

    Dan 2x een Northern Lights 1 van Vision Seeds en 1 van Pyrramid Seeds


    Een Candy Kush van Auto seeds



    Een Gorilla glue​ van Autoseeds


    en de gratis zaadjes die ik als resverve in het water heb gemikt zijn ook gorilla's maar dan van het eigen merk. stiekem kijk je dan toch gewoon naar een foto van een smakelijke top en dan denk je. ja doe die maar


    Wordt vervolgd..






    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 7 photos.
    Last edited by Alzheimer; 26 April 2023, 13:34. Reden: lettergrootte naar 14 aangepast
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    #2
    Succes!

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      dankje!

    #3
    Maar goed dat ik een leesbril heb moeten kopen, mag iets groter

    Ik heb voor jouw QnQ getagd zodat hij jouw oproep ziet. Ik hoop dat hij jouw (en anderen) gaat helpen, maar dat is aan hem.

    Succes en subje
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      oh goed dat je het zegt silas. volgens mij stond er lettergrootte 12 en is dat best groot maar ik zal het even in de gaten houden. leuk dat je er weer bij bent

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Hoezo moet het groter, je hebt nu toch een leesbril

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ja maar die wil je natuurlijk zo min mogelijk op. En gelijk heb je want hoe meer je hem op hebt, hoe meer je ogen er aan wennen. in no time kan je niet meer zonder

    #4
    Ik volg! Welke setup?

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ik heb zo'n bonanza kastje van 60x60 dat is erg krap en ook nog erg laag want de verhoging die ik er bij gekocht heb kan ik op zolder niet gebruiken. verder een 3 x 50 wat ledlamp. volgens mij heeft Kelderkastje dezelfde kast en heeft Remco de grote broer van 100x100. ik heb destijds alles gekocht via mediwiet.nl die hebben inmiddels verbeterde kastjes met klapdeuren en waarschijnlijk alweer andere lampen. maar ik heb niet veel nodig. 0,5 tot 1 vulling per dag in de mighty . en ik schat dat 3 a 4 vullingen 1 gram is

    • giinnoo
      giinnoo commented
      Editing a comment
      Leuk! Succes

    #5
    Succes. Lees graag mee.

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      dankje!

    #6
    Howdy Stoners, We beginnen weer onhandig..

    Tensio's op 60 dus nog wat te nat om zaadjes te planten maar de meesten zijn er aan toe. ik wil het nu even doen want ik ben totaal niet fit. Lamp aan op 20 cm hopelijk droogte het nu wat rapper.
    Drogere grond van de zijkant van de pot wat naar het midden geharkt en toch iedereen op goed geluk in de pot geplaatst.






    Links achter in de grote pot de Sleepy Joe. Midden achter, helaas in een wat kleinere pot, de candy kush. Rechts achterin de Northern light van pyramids.

    In het hart van de kast staat de Northern Light van Vision Seeds, ook in een kleinere pot want die gaf nog geen teken van leven, dus misschien moet die er straks gewoon uit.

    Ik wilde de Gorilla's voorin vanwege de horrorverhalen over deze soort.

    Dus linksvoor in de Grote pot de Gorilla van Auto Seeds. midvoor en rechtsvoor de Gorrilla's van het huismerk.

    tussen 12 en 16 is het licht uit. de overige 20 uur staan ze in het zonnetje. Water geven hoeft de komende week in ieder geval niet..

    And now we wait. Hopelijk komt er wat boven in de komende dagen.

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


      #7
      Beetje een domper toch wel. de Sleepy Joe , en twee gorilla's laten zich zien. de rest komt niet boven de grond uit
      Dit is de Gorrilla van auto seeds:



      De Gorilla van het huismerk:


      en de Sleepy Joe




      eind week 30 moet ik uiterlijk oogsten. het is nu halverwege week 18 dus nieuw zaad kopen wordt krap qua tijd.

      met drie plantjes schiet het ook niet op...

      wat is wijsheid. zaadjes opgraven om te kijken of er leven in zit of de drie in een zo groot mogeljke pot mikken en hopen dat er wat af komt?
      of toch een hele rappe autoflower bestellen? balen dit.

      tensios staan rond de 80 dus geen water gegeven. alleen de potten waar niks bovengekomen is wat nat gemaakt in de hoop ze tot leven te wekken
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 3 photos.
      mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

      Comment


      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ok! met autoflowers toch? want anders zou ik idd wat langer voorgoeien maar dat heb ik nu niet in de hand

      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        Jup zou het zo laten krijgen ze nu allemaal wat meer licht das ook fijn nu word alles beter belicht en heb je ook ruimte om ze wat breed te trekken is de ruimte zo voll

        K doe ze tegen woordig de takken wat breed trekken zodat de onderste takken ook langer worden

        En dus ook goed bij het licht komen het is supet simpel low stress training kan ook met afjes

        En mooie is als alle toppen goed licht krijgen heb je dus ook amper fluffie wiet en dus alleen mooie toppen wiet

        En indien mogelijk zou ik elke lamp precies boven elke plant hangen zo word alles perfect belicht succes met u kweekje k ga u volgen
        Last edited by Tijnie82; 16 May 2023, 09:18.

      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        leuk dankje. ik ga kijken of ik de boel zodnig in kan delen dat ze alle drie hune eigen zonnebankje hebben
        heb net jouw topic bekeken en jij durft ze flink te buigen en sturen zeg. mooi om te volgen!

      #8
      Helaas nog altijd maar 3 boven de grond. tensios tegen de 100 nu. ik laat ze maar zoeken naar water. de potten waar nog niks boven komt maak ik wel wat vochtig en ik heb nog twee nieuwen in een glas water gekiept om te ontkiemen. beetje balen zo. maar we zijn gestart


      morgen eerst uitzoeken wat ik verkeerd doe met die raar kleine foto's. eerst aan het bier
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 3 photos.
      mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

      Comment


      • Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Goed plan, dat bier

      #9
      alweer anderhalve week geleden ben ik begonnen volgens mij . ik had het even moeten noteren. twee nieuwe auto's liggen te ontkiemen in een filterzakje want 4 potten waar niks bovenkomt is een frustererend plaatje..

      de drie die wel boven zijn gaan niet hard maar zien er wel gezond uit. lamp op 20 cm boven de dames . gelijk op 150 watt. ik weet niet of dat handig is maar ik kan het zo niet terugvinden. moet ik de lamp misschien wat verhogen om de strek te stimuleren?

      potten waar niks is bovengekomen nog maar weer wat vochtig gemaakt. de 3 die wel boven de grond zijn gekomen krijgen eerst nog even niks. tensio staat net boven de 100 dus ze moeten nog maar even zoeken .

      IMG_6369 2.jpg
      IMG_6368.jpg
      IMG_6367.jpg
      IMG_6364.jpg
      IMG_6370.jpg
      mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

      Comment


      • Silas
        Silas commented
        Editing a comment
        Die afstand is wel goed en het begin is er.

      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ok thnx. blij dat er iemand meekijkt want ik probeer oude verslagen te lezen en het te onthouden maar dat lukt niet echt meer

      • Silas
        Silas commented
        Editing a comment
        Dat komt bij bekend voor, helaas. Vooral de korte termijn is naar de klote.
        Gaat goed komen

      #10
      Howdy Stoners, zijn we weer. het gaat nogal kut deze ronde. 3 van de 7 ontkiemd en ook de 2 reserve doen tot nu toe niks. die liggen in een vochtig filter in een sealbag in het donker..

      dan de drie plantjes: de kleinste is misschien 4 a 5 cm hoog. de 2 anderen zijn een paar cm hoger..

      de afgelopen 2 dagen in totaal denk ik 15 keer de aardlekschakelaar eruit geknald waardoor de drie dwergjes ook nog in het donker kwamen te staan. Oorzaak is nu hoogstwaarschijnlijk gevonden en opgelost maar vrolijk worden we er niet van. ik kijk het nog even aan, wat moeten we anders. de droevige potten zonder plantje maar weer een slokje gegeven. de potten met plantjes nog niks. die moesten zoeken als ik het me goed herinner. tensio bij de grootste staat nu op 177 dus morgen misschien een slokje voor de dames? ze ogen nog niet verdroogd dus misschien ook nog even wachten. weet ik veel


      geduld is niet mn sterkste punt. als het 5 plantjes waren geweest was ik dik tevreden . veel wiet heb ik niet nodig dus ik moet ophouden te zeiken

      het is warm in de kast . tussen de 21 en 34 graden dus een ventilatortje onder de lamp maar boven de dames geinstalleerd.
      ach we zien wel. wie het weet mag het zeggen

      IMG_6378.jpg IMG_6376.jpg IMG_6377.jpg
      Attached Files
      mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

      Comment


      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        😂ja dan moet je een grotere afzuiger kopen

      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        haha tja het is een kast met lamp en afzuiging. dan zou je denken dat het op elkaar afgestemd is.

        in de winter maar een rondje proberen als dit niks wordt

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Denken moeten we aan paarden overlaten! Die hebben een groter hoofd..en afzuiger.

        Maar dat zou je idd denken ja.

      #11
      even een update..
      de sleepy joe in een 8l pot:
      heel hard gaat het niet maar ze lijkt het wel redelijk naar zin te hebben
      1.jpg

      Dan de Gorilla van auto seeds:

      het blad krult aan de zijkanten wat omhoog. klauwend heet dat volgens mij. zo even zoeken wat dat betekent, ze zal het wel te warm vinden. begrijp er niks van. afzuiging staat aan maar het blijft gruwelijk warm in de kast. heb nu de deurtjes maar open gelaten. morgen misschien de lamp wat verhogen..
      gc.jpg
      en tenslotte de gorilla van het eigen merk. die zit in een kleinere pot. te weinig plek door alle potten waar niks boven gekomen is. misschien moet ik haar een betere plek en pot geven. morgen nog even bij de 2 reserve zaadjes kijken. als die nog geen teken van leven geven is dat misschien het beste.

      gcem.jpg

      ik gooi er iedere dan een plastic bekertje water bij de laaatste dagen want ik zag ergens een cartoon voorbij komen over grote potten met water waar die kleine plantjes niet bij kunnen..

      nu eerst maar een biertje want van die kleine kutplanten kan ik nog niet echt vrolijk worden
      mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

      Comment


      • Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Proost

      #12
      Howdy stoners, zijn we weer. de twee zaadjes die in het koffiefilter lagen heb ik maar in een pot gemikt. wortel schieten deden ze nog niet. gek word ik er van.

      de rest een dikke plons water omdat de stoffen potten snel uitdrogen.

      een boven- en zijaanzicht dan maar:
      de Gorilla van Auto Seeds:

      IMG_6388 16.31.04.jpg IMG_6389 16.31.04.jpg

      De Sleepy Joe

      IMG_6390 16.31.04.jpg
      IMG_6391 16.31.04.jpg

      En de Gorilla van het eigen merk:

      IMG_6392 16.31.04.jpg
      IMG_6393 16.31.04.jpg

      heeft het zin om de zaadboer te mailen dat er maar 3 van de 9 ontkiemen? eerdere rondes altijd 100% heb ik gewoon mazzel gehad de vorige rondes of is dit echt wel een heel beroerde score ..
      mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

      Comment


      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        uit frustratie de potten te nat gezet lijkt het. tensio op 30 zag ik net. naja dagje slecht weer moeten ze tegen kunnen. de twee potten met een nieuw zaadje erin heb ik overdekt met folie. hopelijk komt er nog 1 boven..

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Wel iets kano blad, lamp iets te dicht mss?
        Veel succes

      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ja ik zal hem wat verhogen. kan geen kwaad. thnx!

      #13
      Howdy Stoners, even een snelle update.

      plantjes gaan nog niet echt de hoogte in. grootste is 8 cm hoog. kano blad ondanks het verhogen van de lamp, dus nog maar wat verhoogd.
      doorsnee verschilt. kleine is 16 , de grootste 26.

      paar dagen terug een iets te grote plons water gegeven maar dat vonden ze niet erg, dus vandaag weer gedaan.

      ik wil biobizz voeding gaan geven. zal zo eerst eens zoeken wanneer ik daar mee moet beginnen. durfde dat nog niet aan omdat de grond vrij veel voeding bevat als ik het me goed herinner.


      de eigen merk Gorilla:

      IMG_6396.jpg
      IMG_6397.jpg

      De Gorilla van Auto Seeds
      IMG_6398.jpg IMG_6399.jpg

      en de Sleepy Joe

      IMG_6400.jpg

      dat was hem weer. bijna 3 weken oud nu.
      mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

      Comment


      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        Afjes verbruiken maar weinig water in de groei en veel water is vaak ook trage groei

        Met afjes vind k als je de potten hebt ingewaterd week anderhalf al niks hoeft te geven

        En als je water geeft niet teveel in een x en potten goed droog laten trekken groeien ze lekker snel van

        Ze gaan nu eerst wat de breedte en dan als de pot goed vol wortels zit gaan ze als een speer ook de hoogte in

      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ja thnx. ik heb de tensios naar 30 gestuurd (per ongeluk ) en daarna pas weer bij 230 een flinke plons gegeven. zou het normaal wat vaker en in kleinere hoeveelheden geven maar omdat de groei er ineens in leek te zitten heb ik dit nog eens herhaald. na inwateren heb ik trouwen 2 weken niks gegeven. nu wachten op die groeischeut in de hoogte .

      #14
      Volgens mij zie ik ze groeien nu, staan er mooi bij. Met voeding gewoon heel licht beginnen, ik wacht meestal net iets te lang. Kwart dosis bv
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ja ik had ze per ongeluk erg nat gezet maar dat vonden ze prima. nu dus weer wat meer dan mn gevoel zegt. hopen dat ze nog wat de lucht ingaan.

        ik zal de volgende plons wat voeding meegeven. klein beetje kan vast geen kwaad. thnx

      • Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Ff potje optillen voor de zekerheid..

      #15
      Drie dagen feestgevierd en eigenlijk alleen maar bij mijn planten gekeken op momenten dat ik redelijk bezopen was.. note to self; niet meer doen...

      de Gorilla van het eigen merk heb ik blijkbaar verpot en die staat daar van te herstellen:​
      IMG_6406a.jpg IMG_6407.jpg

      De Gorilla van Auto Seeds:

      IMG_6408.jpg IMG_6409a.jpg


      En de Sleepy Joe:

      IMG_6410.jpg
      IMG_6411a.jpg

      Het was mijn bedoeling om deze dagen te starten met voeding, maar daar heb ik dus niet aan gedacht.. Tensios, staan nu op 70 dus vandaag ook maar even niks. de lamp wel weer wat verhoogd
      in de hoop dat ze nog wat groeien. morgen maar eens beginnen met een drupje voeding.​

      omdat er maar 3 van de 8 zaadjes opgekomen zijn en de site waar ik het gekocht heb niet eens reageert op een vraag hierover, ben ik toch een beetje knorrig. volgende keer bestel ik gewoon bij de forumsponsor

      Attached Files
      mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

      Comment


      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        😂😂😂komt dat door de alcohol of alzheimer?

      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        haha ja in dit geval was het echt de drank..
    Bezig...
    X