Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze
Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze
Yeuh, die zitten in de derde versnelling. Zag ze gister nog life maar die zijn vandaag alweer serieus gegroeid. Mooi man die hebben er wel zin in zo te zien. Ga zo voort.
@bubba en justforfun Ze gaan idd nu hard zeg, lamp hangt alweer stukje hoger en heb ze nog steeds mooi compact, eens kijken of we dat zo kunnen houden.
ben ook best tevreden met de kleuters. de voetjes komen ook eindelijk eens kijken onder uit hun broekjeZE HEBBEN ER ZIN IN en @zambeza ik ben op dit moment dik tevreden, super kiemkracht (100%) en Kleuters groeien echt lekker, er is elke dag een flinke vooruitgang tezien.
en ik heb jullie lichste zaden ontkiemt en heb er niks aan op te merken. ze gaan echt lekker zo als jullie zien
Kiemen en Groeie onder de Tneon echt nice ben echt tevreden alleen straks eens kijken hoe ze het gaan doen onder de bloei-lampe van Tneon.
Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze
Hey Vadertje,
Inderdaad gaan ze lekker.
Je bent nu precies 14 dagen bezig vanaf het moment dat je begonnen bent met ontkiemen toch? Ik had 4 weken gereserveerd en dan wil ik 5 internodes goed zichtbaar hebben, zodat ik terug kan toppen tussen de 4e en 5e internode (daarna na twee dagen op 12/12). Maar als ik dat bij jou zou zie dan denk ik dat ik minder tijd daarvoor moet reserveren. Ik heb anders een grote jungle, dus ik ga de komen de tijd veel spieken bij jou om zo mijn schema te bepalen. Is het toch ergens goed voor om later te starten, haha.
Maar ik begrijp de derde foto niet. Die plant onderin krijgt zo toch geen bruikbaar licht van die tl? Of is het alleen voor de foto zo neergezet?
Je bent nu precies 14 dagen bezig vanaf het moment dat je begonnen bent met ontkiemen toch? Ik had 4 weken gereserveerd en dan wil ik 5 internodes goed zichtbaar hebben, zodat ik terug kan toppen tussen de 4e en 5e internode (daarna na twee dagen op 12/12). Maar als ik dat bij jou zou zie dan denk ik dat ik minder tijd daarvoor moet reserveren. Ik heb anders een grote jungle, dus ik ga de komen de tijd veel spieken bij jou om zo mijn schema te bepalen. Is het toch ergens goed voor om later te starten, haha.
Maar ik begrijp de derde foto niet. Die plant onderin krijgt zo toch geen bruikbaar licht van die tl? Of is het alleen voor de foto zo neergezet?
Gr. JFF
jawel die krijgt licht en groeit ok nog goed (zonder te strekken) maar had hem van een m8 gekregen ma als de 2 andere dadelijk groot genoeg zijn moet die eruit en dan zet ik hem in de tuin, dan wordt ie daar verder gegroeit en afgebloeit want heb zelf nu een beetje plaats gebrekt. en gft vind ik zonde. en wil namelijk nog een smoortje ervan
en idd het is fijn als je zelf laat begint en kan bij andere kijken over de snelheid van groei en zelf zo je eigen schema inelkaar knutselen of veranderen.
en jops 14dagen sinds het zaadje in de aarde ging, en vind best snel maar is ook me 1st x (2de x) dus nog alles een beetje nieuw en first time seeds.
Over een dagje of 2, 3 gaan we de kleuters eens een nieuw broekje geven 5L broek en dan doen we ook gelijk van internode 5 naar internode 3 terug toppen. 2 vliegjes in 1 klap.
Comment