Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze
Die gaan lekker V, maar ga je straks onder HPS afbloeien?? Want dan zullen ze wel een flinke spurt krijgen als ze daar onder komen.
Keep it green m8!!!
Grtz
ne ne Dude we gaan ook gewoon onder Tneon afbloeien, en spurt zullen ze moeten maken als de takken vastliggen op het scrog net
maar ben wel benieuwt hoe ze het straks doen onder de andere lamp. want op dt moment met de groei lamp gaat het wel lekker.
maar ik zal wel de 1ste 2 weken van 12/12 nog de groei lamp gebruiken. en vanaf week 3 van 12/12 overstappen op de Bloei. maar dat zien we wel als zover is
ik gebruik op dit moment voor de Groei: TNEON Secret Jardin 55watt TCL 6500K Groei
Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze
Oorspronkelijk geplaatst door fl13r3flu1t3rView Post
Ken je er niet eentje kapotmaken??
-
Gewoon om de perfectie te doorbreken??
Suc5 en smookse
hehehe ne ne laat ze ma lekker groeien en ze zijn mooi maar niet perfect
---------- Post added at 22:44 ---------- Previous post was at 22:41 ----------
Jops ze staan er mooi bij, ik had dvd hoesjes onder de potten beide pubers 4 hoesjes nu staat 1tje nog op 1ne en de andere op 2.
en als de hoesjes verdwenen zijn gaan we ze maar eens door het scrog-net laten groeien
en idd kan nog altijd van alles fout gaan maar dat hopen we maar niet
---------- Post added at 22:46 ---------- Previous post was at 22:44 ----------
Stap 3: De Start - Dag23 - (18/6)- Groei
Hey mede Growers!
hier nog een kleine foto UPDATE +Info
ik had de 2 Pubers op 4 dvd hoesjes gezet zodat ze lekker kort onder de lamp stonden, maar op dit moment staat nog 1 Puber op 1 dvd hoes en de andere Puber op 2 hoesjes.
als ze beide niet meer op de hoesjes staan, laat ik ze door het scrog-net groeien en gaan we over op 12/12. want zou ik ze nog effe door laten groeien op 18/6 zullen ze wat te groot worden. en op 12/12 groeien ze ook nog effies door. ik zal in die tijd de Pubers nog effies over het scrog-net leiden tot de zichtbare Bloei.
ik ben heel tevreden met Zambeza Seeds hun Dutch Amnesia Haze, ze groeien lekker en hebben een mooie frisse en gezonde groenen kleur.
maar eenigste wat me wel opvalt is dat er Veel Indica Trekjes in Zit maar dat kan nog veranderen. (I Think)
Dus eens kijken of dat dadelijk verandert met de bloei en dat de sativa na buiten komt. Maar dat zullen we straks zien als we eens gaan afbloeien.
op dit moment heb ik weinig te melden over de pubers. dus we gaan nu nog enkelen foto updates doen tot ze groot genoeg zijn om de bloei in te gaan. THE END
Dat zijn mooie compacte plantjes, zou idd niet zeggen dat dat Amnesia zou zijn. Want het ziet er idd uit als een dikke indica met die korte internode opbouw en laag profiel.
Mooi groen van kleur en hoe ruiken die van jouw nu?? Die van mij ruiken naar hele zoete kattezeik en ik heb zelf bij mij nog steeds geen geslacht gezien jij wel???
Comment