Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze
Re: Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag Dutch Amensia Haze
@BubbaMooi werk? hehe de kleuters doen alles zelf eenigste wat ik hoef te doen is lamp hoger hangen en water geven hehehe Maar TY
@MontyGroeien odner Tneon gaat super maar ben eens naar de bloei onder Tneon, heb verschillende verslagjes gezien maar dat zag er best lekker uit
alleen eens kijken of het me lukt er een mooie oogst van te maken. hoeveel GR per watt ik eraf krijg
@THC Dudejops Broekje is langzaam nodig vandaag nog eens onder de broekjes gekeken de teentjes hangen er flink uit
@Ullysdankje ully maar ben hier in ook nog nat en groen achter de oortjes First time he.
@IkdusJops idd ma hopen dat het ook Fem zijn he.
@FliereFluiterVolgende week oogste was dat maar waar hehe ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
@monty ik zag het is wel funny ma is het daar nog niet te vroeg voor?
ze staan lekker kort onder de lamp dus lekker warm hebben ze het wel, en ze hebben gisteren nog lekker gedronken
en over enkelen dagen kunnen ze hun energie weer kwijt in een nieuwe broek
Nee hoor. Normaal maken ze eerst 1 vinger blad dan 3 vinger blad en dan op node 3 5 vingers. Als ze er dan al 7 uit weten te persen is dit een teken dat ze meer dan voldoende energie heeft en ze investeerd dit dan in die twee extra vingertjes. Vaak blijven deze dan wel redelijk klein.
Comment