Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
hier zijn we dan met de eerste update !! tevens met fotokes !!
Ivm : ontkieming heb ik zekers niet te klagen ^^ zaadjes zijn na 13 uur klaar om in de 11 Liter pot gestoken te worden dus dat vind ik zekers ni slecht
hoe ontkiemd =>
Potje met velletje wc papier , lichtjes vochtig gemaakt met lauw water ( ongeveer rond de 20 graden ) zekers ni warmer !!
We willen geen gebakken eitjes he :d Daar de Dutch Amnesia Haze zaadjes opgelegd , weer velletje er over weer beetje vochtig maken daarna een plastiekje der over gespannen waar we tevens ook een aantal kleine gaatjes in prikken en dat vastgebonden met een elastiekje !!
voorbereiding potten => Onderaan eerst laagje korrels van ongeveer 5cm en dan de potjes opgevuld met lightmix tot een kleine 10 cm van de rand .
Waarom 10 cm => kan ik ze achteraf mooi aanvullen tot aan de lobblaadjes van men plantjes en heb ik wss nog paar cm spatie over !! handig tegen het morsen :d
En dan de laatste stap :d ze inwateren met Bioshark ( soil attack liquid )
Comment